Forsider der virker
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788788263534
Forsider der virker
Med denne bog ønsker forfatteren at vise, hvordan man skaber et godt blikfang på forsiden og samtidig sikrer, at forsidens budskab når læseren. Forsiden skal have dét, man kalder plakateffekt.
Maj Ribergård gennemgår alle de elementer, der skaber en velfungerende forside - lige fra det grundlæggende koncept til layout og redigering. Bogen indeholder en lang række inspirerende eksempler. En blandet pose af medlemsblade, abonnementsblade og kioskblade.
Forsider der virker er skrevet til bladskrædderen, som sidder med spørgsmålet: Hvordan giver jeg folk lyst til at læse mit blad? Den henvender sig også til dem, der har ansvaret for bladet og derfor vil kunne indgå i en dialog om forsiden.
Med denne bog ønsker forfatteren at vise, hvordan man skaber et godt blikfang på forsiden og samtidig sikrer, at forsidens budskab når læseren. Forsiden skal have dét, man kalder plakateffekt.
Maj Ribergård gennemgår alle de elementer, der skaber en velfungerende forside - lige fra det grundlæggende koncept til layout og redigering. Bogen indeholder en lang række inspirerende eksempler. En blandet pose af medlemsblade, abonnementsblade og kioskblade.
Forsider der virker er skrevet til bladskrædderen, som sidder med spørgsmålet: Hvordan giver jeg folk lyst til at læse mit blad? Den henvender sig også til dem, der har ansvaret for bladet og derfor vil kunne indgå i en dialog om forsiden.
Forfatter | Maj Ribergård |
---|---|
Forlag | Grafisk Litteratur |
Thema koder | Forlagsbranche og journalistik |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | GRAF |
Udgivelsesdato | 8. jan. 2001 |
Sideantal | 128 |
Bredde | 173 |
Højde | 225 |
Dybde | 11 |
Vægt | 409 |
Første udgave | 2001 |
Oplagsdato | 8. jan. 2001 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788788263534 |
ISBN-10 | 8788263533 |
EAN | 9788788263534 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |