Digital Tryk
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788788263671
Med denne bog får læseren et godt overblik over de mange digitale trykmetoder, der eksisterer i dag - når kvaliteten skal kunne sammenlignes med de almindelige trykmetoder.
Målgruppen er således grafiske virksomheder, der forberede investeringer inden for digitale trykmetoder og indkøbere af tryksager i små oplag.
Målgruppen er således grafiske virksomheder, der forberede investeringer inden for digitale trykmetoder og indkøbere af tryksager i små oplag.
Forfatter | Gitte Gladding, Erik Silfverberg |
---|---|
Forlag | Grafisk Litteratur |
Thema koder | Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | GRAF |
Udgivelsesdato | 19. okt. 2001 |
Sideantal | 40 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 220 |
Første udgave | 2001 |
Oplagsdato | 19. okt. 2001 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Kompendie-serien |
ISBN-13 | 9788788263671 |
ISBN-10 | 8788263673 |
EAN | 9788788263671 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Artist | Erik Silfverberg |
Illustreret i farver/sh | Nej |