Modersmålsundervisning i mindretalssprog i Danmark
75,00 kr
På lager
ISBN
9788788295573
Dette bind af Københavnerstudier falder i to halvdele. I den første fortælles 1990ernes historie om modersmålsundervisningen med hovedvægt på tilblivelsen af en egentlig læseplan. I anden del gives en række bud på, hvordan indholdet i undervisningen kan udvikles gennem nye sprogpædagogiske metoder.
Et gennemgående tema er ønsket om integraton af modersmålsundervisningen i børnenes øvrige skolegang.
Et gennemgående tema er ønsket om integraton af modersmålsundervisningen i børnenes øvrige skolegang.
| Forlag | Danmarks Lærerhøjskole |
|---|---|
| Thema koder | Antologier: generelt, Sprogundervisning og sprogindlæring, Undervisning i et specifikt fag |
| Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
| Ekspedition | AAUF |
| Udgivelsesdato | 1. jan. 1998 |
| Sideantal | 117 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 1998 |
| Oplagsdato | 1. jan. 1998 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| Serie | Københavnerstudier i tosprogethed |
| ISBN-13 | 9788788295573 |
| ISBN-10 | 8788295575 |
| EAN | 9788788295573 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




