Modersmålsundervisning i mindretalssprog i Danmark
75,00 kr
På lager
ISBN
9788788295573
Dette bind af Københavnerstudier falder i to halvdele. I den første fortælles 1990ernes historie om modersmålsundervisningen med hovedvægt på tilblivelsen af en egentlig læseplan. I anden del gives en række bud på, hvordan indholdet i undervisningen kan udvikles gennem nye sprogpædagogiske metoder.
Et gennemgående tema er ønsket om integraton af modersmålsundervisningen i børnenes øvrige skolegang.
Et gennemgående tema er ønsket om integraton af modersmålsundervisningen i børnenes øvrige skolegang.
Forlag | Danmarks Lærerhøjskole |
---|---|
Thema koder | Antologier: generelt, Sprogundervisning og sprogindlæring, Undervisning i et specifikt fag |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | AAUF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1998 |
Sideantal | 117 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1998 |
Oplagsdato | 1. jan. 1998 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Københavnerstudier i tosprogethed |
ISBN-13 | 9788788295573 |
ISBN-10 | 8788295575 |
EAN | 9788788295573 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |