Den politiske forbruger - i den store verden!
90,00 kr
På lager
ISBN
9788789159713
Den politiske forbruger i den store verden er den første bog, der ser på forbrugsvalget som en politisk aktivitet. Bogen er en undervisningsbog især velegnet for ungdomsuddannelserne, men har en bredere interesse.
Den diskuterer den politiske forbrugers overvejelser og redskaber og belyser det politiske forbrug som en konsekvens af en række forandringer i samfundet.
Bogens åbenlyse mål er at få læseren til at overveje sin rolle som forbruger og deltager i politik.
Bogens bærende betragtning er, at når man handler ind, handler man også politisk i et mere og mere globalt forbundet samfund.
Den diskuterer den politiske forbrugers overvejelser og redskaber og belyser det politiske forbrug som en konsekvens af en række forandringer i samfundet.
Bogens åbenlyse mål er at få læseren til at overveje sin rolle som forbruger og deltager i politik.
Bogens bærende betragtning er, at når man handler ind, handler man også politisk i et mere og mere globalt forbundet samfund.
Forfatter | Per Bregengaard og Margit Kjeldgaard |
---|---|
Forlag | Columbus |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Samfund og kultur: generelt |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | EXT |
Udgivelsesdato | 3. jan. 1999 |
Sideantal | 103 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1999 |
Oplagsdato | 3. jan. 1999 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788789159713 |
ISBN-10 | 8789159713 |
EAN | 9788789159713 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |