Den glade journalistik

Af: Kirsten Sparre, Lars Kabel
50,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788789235318
Hvad ved vi egentlig om den kendthedsjournalistik, som mange elsker at hade, men endnu flere forbruger? På baggrund af halvandet års analyser af kendthedsjournalistik i danske ugeblade, dagblade og tv-aviser beskriver bogen et kendthedens univers befolket af royale superstars, ikoner, halvnøgne skuespillere og semikendte fra tv´s reality-programmer.
Journalister, fotografer og redaktører fortæller, hvordan de indsamler og formidler historierne, hvor grænserne går, og hvad spillereglerne er for denne form for journalistik. Bogen rummer også en selvstændig analyse af billedernes rolle i journalistikken.
Specifikationer
Undertitel om mediernes dækning af de kendte
Forfatter Kirsten Sparre, Lars Kabel
Forlag Center for Journalistik og Efteruddannelse på Ajour
Thema koder Antologier: generelt, Kommunikationsstudier
Varegruppe Fagbøger, nedsatte & tilbud
Ekspedition SL
Udgivelsesdato 7. jun. 2001
Sideantal 245
Bredde 173
Højde 241
Dybde 21
Vægt 619
Første udgave 2001
Oplagsdato 7. jun. 2001
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788789235318
ISBN-10 8789235312
EAN 9788789235318
Sprog Dansk
Orignalsprog Dansk
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.