Kunsten at redigere
25,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788789235707
Journalisterne og fotograferne får ideer, de drager ud i virkeligheden og kommer tilbage med bud på den. Men hvad sker der så? I redaktionssekretariaterne, hvor de mere anonyme pressefolk er læsernes diskrete tjenere. Hvordan gør de? Hvad sker der?
Flemming Sørensen har fulgt 6 konkrete artikler så forskellige steder som aviserne Jyllands-Posten, Fyens Stiftstidende og Herning Folkeblad. Og så forskellige blade som Bilmagasinet, Folkeskolen og Se & Hør.
Flemming Sørensen har fulgt 6 konkrete artikler så forskellige steder som aviserne Jyllands-Posten, Fyens Stiftstidende og Herning Folkeblad. Og så forskellige blade som Bilmagasinet, Folkeskolen og Se & Hør.
Forfatter | Flemming Sørensen |
---|---|
Forlag | Ajour |
Thema koder | Kommunikationsstudier |
Varegruppe | Fagbøger, nedsatte & tilbud |
Ekspedition | SL |
Udgivelsesdato | 1. nov. 2002 |
Sideantal | 110 |
Bredde | 220 |
Højde | 314 |
Dybde | 13 |
Vægt | 757 |
Første udgave | 2002 |
Oplagsdato | 1. nov. 2002 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788789235707 |
ISBN-10 | 8789235703 |
EAN | 9788789235707 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |