Kunsten at redigere
25,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788789235707
Journalisterne og fotograferne får ideer, de drager ud i virkeligheden og kommer tilbage med bud på den. Men hvad sker der så? I redaktionssekretariaterne, hvor de mere anonyme pressefolk er læsernes diskrete tjenere. Hvordan gør de? Hvad sker der?
Flemming Sørensen har fulgt 6 konkrete artikler så forskellige steder som aviserne Jyllands-Posten, Fyens Stiftstidende og Herning Folkeblad. Og så forskellige blade som Bilmagasinet, Folkeskolen og Se & Hør.
Flemming Sørensen har fulgt 6 konkrete artikler så forskellige steder som aviserne Jyllands-Posten, Fyens Stiftstidende og Herning Folkeblad. Og så forskellige blade som Bilmagasinet, Folkeskolen og Se & Hør.
| Forfatter | Flemming Sørensen |
|---|---|
| Forlag | Ajour |
| Thema koder | Kommunikationsstudier |
| Varegruppe | Fagbøger, nedsatte & tilbud |
| Ekspedition | SL |
| Udgivelsesdato | 1. nov. 2002 |
| Sideantal | 110 |
| Bredde | 220 |
| Højde | 314 |
| Dybde | 13 |
| Vægt | 757 |
| Første udgave | 2002 |
| Oplagsdato | 1. nov. 2002 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788789235707 |
| ISBN-10 | 8789235703 |
| EAN | 9788789235707 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Dansk |
| Illustreret i farver/sh | Nej |




