Den markedsorienterede organisation
75,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788789303079
Øget kvalitets- og markedsbevidsthed vil være et krav til alle virksomheder - offentlige og private - i de kommende år.
Uden marked - ingen organisation.
Det betyder, at alle ledere og medarbejdere skal være markedsorienterede - være bevidste om kunden og kollegaen.
I bogen sættes kvalitetsbegrebet ind i et helhedssyn - i teori og praksis. Bogen videregiver på en jordnær og konkret måde erfaringer og refleksioner.
Uden marked - ingen organisation.
Det betyder, at alle ledere og medarbejdere skal være markedsorienterede - være bevidste om kunden og kollegaen.
I bogen sættes kvalitetsbegrebet ind i et helhedssyn - i teori og praksis. Bogen videregiver på en jordnær og konkret måde erfaringer og refleksioner.
Undertitel | helhed i kvalitet |
---|---|
Forfatter | Anette Bach, Steen Hildebrandt |
Forlag | Ankerhus |
Thema koder | Antologier: generelt, Kvalitetssikring og kvalitetsstyring |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | Egen |
Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
Sideantal | 142 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 1992 |
Oplagsdato | 5. jan. 1 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788789303079 |
ISBN-10 | 8789303075 |
EAN | 9788789303079 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
Illustreret i farver/sh | Nej |