Den markedsorienterede organisation
75,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788789303079
Øget kvalitets- og markedsbevidsthed vil være et krav til alle virksomheder - offentlige og private - i de kommende år.
Uden marked - ingen organisation.
Det betyder, at alle ledere og medarbejdere skal være markedsorienterede - være bevidste om kunden og kollegaen.
I bogen sættes kvalitetsbegrebet ind i et helhedssyn - i teori og praksis. Bogen videregiver på en jordnær og konkret måde erfaringer og refleksioner.
Uden marked - ingen organisation.
Det betyder, at alle ledere og medarbejdere skal være markedsorienterede - være bevidste om kunden og kollegaen.
I bogen sættes kvalitetsbegrebet ind i et helhedssyn - i teori og praksis. Bogen videregiver på en jordnær og konkret måde erfaringer og refleksioner.
| Undertitel | helhed i kvalitet |
|---|---|
| Forfatter | Anette Bach, Steen Hildebrandt |
| Forlag | Ankerhus |
| Thema koder | Antologier: generelt, Kvalitetssikring og kvalitetsstyring |
| Varegruppe | Management |
| Ekspedition | Egen |
| Udgivelsesdato | 5. jan. 1 |
| Sideantal | 142 |
| Bredde | 0 |
| Højde | 0 |
| Dybde | 0 |
| Vægt | 0 |
| Første udgave | 1992 |
| Oplagsdato | 5. jan. 1 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| ISBN-13 | 9788789303079 |
| ISBN-10 | 8789303075 |
| EAN | 9788789303079 |
| Sprog | Dansk |
| Orignalsprog | Sproget kan ikke bestemmes |
| Illustreret i farver/sh | Nej |



