Den markedsorienterede organisation

Af: Anette Bach, Steen Hildebrandt
75,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788789303079
Øget kvalitets- og markedsbevidsthed vil være et krav til alle virksomheder - offentlige og private - i de kommende år.
Uden marked - ingen organisation.
Det betyder, at alle ledere og medarbejdere skal være markedsorienterede - være bevidste om kunden og kollegaen.
I bogen sættes kvalitetsbegrebet ind i et helhedssyn - i teori og praksis. Bogen videregiver på en jordnær og konkret måde erfaringer og refleksioner.
Specifikationer
Undertitel helhed i kvalitet
Forfatter Anette Bach, Steen Hildebrandt
Forlag Ankerhus
Thema koder Antologier: generelt, Kvalitetssikring og kvalitetsstyring
Varegruppe Management
Ekspedition Egen
Udgivelsesdato 5. jan. 1
Sideantal 142
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 1992
Oplagsdato 5. jan. 1
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788789303079
ISBN-10 8789303075
EAN 9788789303079
Sprog Dansk
Orignalsprog Sproget kan ikke bestemmes
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.