God undervisning
197,50 kr
Der er problemer med levering. Der må forventes længere leveringstid.
ISBN
9788790220402
Hvad karakteriserer undervisning, når den lykkes. Hvilke kriterier er der for god undervisning? Er de noget, som man på forhånd kan sige virker eller ikke virker i undervisning? Disse og mange andre spørgsmål diskuteres ud fra forskellige faglige vinkler i denne antologi.
Formålet med antologien er at sætte fokus på skolen kerneydelse: God og effektiv undervisning med optimalt læringsudbytte hos den enkelte elev til følge. Undervisning er og bliver kompleks, hvilket både går det vanskeligt - men samtidig også så fascinerende - at beskæftige sig med.
Formålet med antologien er at sætte fokus på skolen kerneydelse: God og effektiv undervisning med optimalt læringsudbytte hos den enkelte elev til følge. Undervisning er og bliver kompleks, hvilket både går det vanskeligt - men samtidig også så fascinerende - at beskæftige sig med.
Forfatter | Peter Andersen |
---|---|
Forlag | Unge Pædagoger |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Uddannelse. Pædagogik |
Varegruppe | Pædagogik, Børn og forældre |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 18. sep. 2006 |
Sideantal | 139 |
Bredde | 171 |
Højde | 240 |
Dybde | 10 |
Vægt | 302 |
Første udgave | 2006 |
Oplagsdato | 27. okt. 2009 |
Oplag | 3 |
Udgave | 1 |
Serie | Unge Pædagogers serie. |
ISBN-13 | 9788790220402 |
ISBN-10 | 8790220404 |
EAN | 9788790220402 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | null |
Illustreret i farver/sh | Nej |