Pjecen - en lille trykt sag
0,00 kr
Lagerstatus ukendt
ISBN
9788791171239
En bog om den lille effektive tryksag
Pjecen, folderen eller den lille brochure, kært barn har mange navne, er en vigtig del af kommunikationen i hverdagen. Det gælder for såvel virksomheder, institutioner, foreninger som Stat og kommuner.
Med denne publikation har forfatteren skrevet en praktisk håndbog, hvor hun har samlet mange af sine erfaringer fra arbejdet med et stort antal pjecer - her fællesbetegnelsen for utallige små tryksager.
Som journalist og tekstforfatter koncentrerer Tina Hardervig sig hovedsageligt om pjecens tekst, opbygning, målgruppe og afsender. Forfatteren tager fat der, hvor der er truffet beslutning om at udsende en pjece. Hvilke overvejelser er afgørende, og hvilke beslutninger skal træffes?
Bogen henvender sig til alle, der laver pjecer, men den har også betydning, for den, der har ansvaret for at få fremstillet en pjece. Den pågældende bliver godt rustet til at deltage i processen og til at tage stilling til resultatet.
Pjecen, folderen eller den lille brochure, kært barn har mange navne, er en vigtig del af kommunikationen i hverdagen. Det gælder for såvel virksomheder, institutioner, foreninger som Stat og kommuner.
Med denne publikation har forfatteren skrevet en praktisk håndbog, hvor hun har samlet mange af sine erfaringer fra arbejdet med et stort antal pjecer - her fællesbetegnelsen for utallige små tryksager.
Som journalist og tekstforfatter koncentrerer Tina Hardervig sig hovedsageligt om pjecens tekst, opbygning, målgruppe og afsender. Forfatteren tager fat der, hvor der er truffet beslutning om at udsende en pjece. Hvilke overvejelser er afgørende, og hvilke beslutninger skal træffes?
Bogen henvender sig til alle, der laver pjecer, men den har også betydning, for den, der har ansvaret for at få fremstillet en pjece. Den pågældende bliver godt rustet til at deltage i processen og til at tage stilling til resultatet.
Undertitel | om at skrive og planlægge foldere, brochurer og pjecer |
---|---|
Forfatter | Tina Hardervig |
Forlag | Grafisk Litteratur |
Thema koder | Forskning og information: generelt |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | GRAF |
Udgivelsesdato | 30. sep. 2005 |
Sideantal | 51 |
Bredde | 209 |
Højde | 297 |
Dybde | 7 |
Vægt | 258 |
Første udgave | 2005 |
Oplagsdato | 30. sep. 2005 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788791171239 |
ISBN-10 | 8791171237 |
EAN | 9788791171239 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |