Få succes med CRM

Af: Martin Georg Houlberg Jensen
458,75 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788793007017
Bogen henvender sig til ledere og medarbejdere, som har ansvar for virksomhedens kunderelationer - et ledelsesværktøj til at øge fokus på kunden, ´relationerne med og til dem´.  Bogen er ´den nye Lean-bog´ indenfor kunderelationer, og kan spare dig og din virksomhed for mange indledende konsulenttimer.

Bogen handler om hvordan man (primært organisatorisk) med succes implementerer CRM i virksomheder, foreninger og andre organisationer.

Hvordan får du  ved hjælp af god projektledelse  de bedste kunderelationer og dermed bedre salgstal på bundlinjen?

Få succes med CRM er en generel introduktion men giver også næste lag i form af praktiske cases og eksempler direkte til at benytte uden forudgående kendskab eller et bestemt CRM-system. Bogen beskriver de væsentlige overvejelser, der skal gøres inden og undervejs i forløbet og giver eksempler på, hvordan CRM kan bruges til meget forskellige formål, blot det er planlagt og styret. Samt ikke mindst hvordan man opnår succes!

Bogen bygger på viden og mange års erfaringer og indeholder opskrifter, inspiration og mere end 70 eksempler og cases fra den virkelige verden.

Målet er ansvarlig ledelse af virksomheder med kundeorientering som omdrejningspunkt. Bogens mission og indhold er værktøjerne til at lykkes med væsentlige emner som strategi, medarbejdermotivation, procesoptimering, kommunikation og (tvær)organisatorisk implementering.

Bogen er en værktøjskasse i kundeorientering og inspirationskilde for at give det bedste udgangspunkt for andre med deres forestående CRM-rejse.

Om forfatteren:
Martin Jensen er oprindeligt uddannet ved DTU i Lundtofte (dengang DtH) til Cand.polyt. i Systemudvikling (Civilingeniør) med speciale i Menneske-maskine-dialog, altså læren om, hvordan systemer skal se ud og opføre sig, så mennesket hurtigst og bedst tilegner sig brugen af dem. Mere beskrivende ville det hedde noget i stil med optimal brugervenlighed og -adoption, stejl indlæringskurve og procesoptimering. Han har bl.a. været ansat ved to CRM-producenter og en stor servicevirksomhed, samt i en række virksomheder, hvor han har udøvet projektledelse og rådgivning samt sparring under indførelse eller udvidelse af CRM.

Omtaler og anbefalinger:

»Bogens udførlige teoretiske og praktiske gennemgang af CRM implementeringens mange facetter er struktureret omkring en generisk og velfunderet CRM model, der er et uundværligt værktøj for enhver virksomhed der vil i gang med eller videreudvikle brugen af CRM. Bogen har derfor mine varmeste anbefalinger.«
- Niclas Adelsparre - Salgsdirektør

»Martin Houlberg Jensen har begået en praktisk håndbog som hjælper dig til et praktisk overblik over de vigtigste elementer i en succesfuld CRM-implementering. Bogen er baseret på mangeårige erfaringer med implementering og drift af kundevendte initiativer funderet i en optimal brug af et velfungerende CRM-system.«
- Mikkel Korntved - Adm. direktør, Seniorkonsulent, Loyalty Group A/S

»Utvivlsomt markedets bedste erhvervsbog om CRM. Den bliver en ´bestseller´. Læs den før din kollega/chef!
Jeg har med stor begejstring læst din virksomhedsbog, Martin, og der er ingen tvivl om, at den er et ´must´ for enhver virksomhed, der har kunderelationer og/eller for enhver, der ønsker at tage på en berigende rejse gennem CRM universet.«
- Peter Solberg Dirksen - Capability Manager, Carlsberg Group

»Super bog! Jeg ville ønske jeg havde haft den, da jeg skulle i gang med CRM første gang. Så var der nok nogle ting der var gjort anderledes.«
- Christina Sørensen - Marketingassistent

»Du bringer CRM ned på et praktisk niveau som alle kan forstå. Tillykke!«
- Claus Erik Brendstrup - Partner, Business Development
Specifikationer
Undertitel en håndbog for ledere og medarbejdere
Forfatter Martin Georg Houlberg Jensen
Forlag Varius
Indbinding Hæftet
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition EXT
Udgivelsesdato 14. apr. 2014
Sideantal 294
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2014
Oplagsdato 14. apr. 2014
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788793007017
ISBN-10 8793007019
EAN 9788793007017
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.