Læs nu løs opgavehæfte 1a
75,00 kr
Udsolgt. Fås i anden udgave
ISBN
9788793285118
Dette opgavehæfte lægger sig tæt op ad arbejdet med læsebogen LÆS NU LØS, kapitel 1-3. Eleven arbejder med opgavehæftet sideløbende med at han læser i læsebogen. Hver historie i læsebogen har sine egne opgaver, og der arbejdes med de samme ord og den samme handling. Målet med hæfterne er at eleven lærer at skrive bogstaverne selv, og at han lærer at stave til de ord han lige har lært at læse. Den grundlæggende tankegang i materialet er at man lærer én ny ting ad gangen og gradvist forøger sværhedsgraden. Derfor er det vigtigt at læreren husker at godkende elevens arbejde ved at sætte et flueben hver eneste gang eleven har lavet en opgave færdig. I ‘LÆS NU LØS – læsebogen’ såvel som i opgavehæfterne møder eleven kun ord der er 100 procent lydrette.
Dette opgavehæfte lægger sig tæt op ad arbejdet med læsebogen LÆS NU LØS, kapitel 1-3. Eleven arbejder med opgavehæftet sideløbende med at han læser i læsebogen. Hver historie i læsebogen har sine egne opgaver, og der arbejdes med de samme ord og den samme handling. Målet med hæfterne er at eleven lærer at skrive bogstaverne selv, og at han lærer at stave til de ord han lige har lært at læse. Den grundlæggende tankegang i materialet er at man lærer én ny ting ad gangen og gradvist forøger sværhedsgraden. Derfor er det vigtigt at læreren husker at godkende elevens arbejde ved at sætte et flueben hver eneste gang eleven har lavet en opgave færdig. I ‘LÆS NU LØS – læsebogen’ såvel som i opgavehæfterne møder eleven kun ord der er 100 procent lydrette.
Dette opgavehæfte lægger sig tæt op ad arbejdet med læsebogen LÆS NU LØS, kapitel 1-3. Eleven arbejder med opgavehæftet sideløbende med at han læser i læsebogen. Hver historie i læsebogen har sine egne opgaver, og der arbejdes med de samme ord og den samme handling. Målet med hæfterne er at eleven lærer at skrive bogstaverne selv, og at han lærer at stave til de ord han lige har lært at læse. Den grundlæggende tankegang i materialet er at man lærer én ny ting ad gangen og gradvist forøger sværhedsgraden. Derfor er det vigtigt at læreren husker at godkende elevens arbejde ved at sætte et flueben hver eneste gang eleven har lavet en opgave færdig. I ‘LÆS NU LØS – læsebogen’ såvel som i opgavehæfterne møder eleven kun ord der er 100 procent lydrette.
Forfatter | Eag V. Hansn, Cristina Gaard |
---|---|
Forlag | Alkalær ApS |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Grundskolen: indskoling, Undervisningsmidler: Sprog, litteratur, læseundervisning og skriveundervisning |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | EXT |
Udgivelsesdato | 1. okt. 2018 |
Sideantal | 64 |
Første udgave | 2018 |
Oplagsdato | 1. okt. 2018 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788793285118 |
ISBN-10 | 8793285116 |
EAN | 9788793285118 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Foreword Author | Eag V. Hansn |
Illustreret i farver/sh | Nej |