Se, lyt & lær!
295,00 kr
Er stoppet af forlaget p.g.a. fejl.
ISBN
9788799000289
Undervisningsmaterialet består af: Samtalebog og CD
med programmer og database udarbejdet for PC og DVD. 46 emner med mere end 1000 billeder og illustrationer.
Formål: Integrering af minoriteter; De 46 emner er centreret om hverdagens behov for at fungere i og med vort samfunds tilbud og faciliteter.
Målgrupper:
Personer med handicap - eksempelvis analfabeter - psykisk handicappede - talebesværede - Fremmedsprogede. Skolens første årgange - eksempelvis med emner som tid - klokken - trafik.
Metode: som ved sproglaboratorier kan eleven:
ved at se - ved at høre - ved at lytte - ved at gentage, tilegne sig sprogfærdigheder og få en vis viden (begrebsindlæring).
Ved at sammenligne med lærers udtale - kan eleven forbedre egen tale.
Kontrol af det indlærte.
Under klokken findes kontrolfunktion.
Programmet er fleksibelt:
Udbuddet af illustrationer er så stort, at underviseren kan vælge i DATABASE ud fra elevens formåen og behov.
Individuelle programmer
Emner (kategorier) - billeder og illustrationer kan suppleres med egne digitale fotos.
Som konsekvens får dette, at læreren kan skabe de emner, der passer til netop sine elevers behov - og til de forhåndenværende faciliteter.
Samtale elev - lærer kan foregå via samtalebogen eller billeder fra databasen.
Billederne kan afspilles på DVD og vises på TV skærm.
Materialet er velegnet til selvstudie, hvorfor forældre til handicappede eller familie til fremmedsprogede kan bruge materialet i hjemmet med udbytte.
med programmer og database udarbejdet for PC og DVD. 46 emner med mere end 1000 billeder og illustrationer.
Formål: Integrering af minoriteter; De 46 emner er centreret om hverdagens behov for at fungere i og med vort samfunds tilbud og faciliteter.
Målgrupper:
Personer med handicap - eksempelvis analfabeter - psykisk handicappede - talebesværede - Fremmedsprogede. Skolens første årgange - eksempelvis med emner som tid - klokken - trafik.
Metode: som ved sproglaboratorier kan eleven:
ved at se - ved at høre - ved at lytte - ved at gentage, tilegne sig sprogfærdigheder og få en vis viden (begrebsindlæring).
Ved at sammenligne med lærers udtale - kan eleven forbedre egen tale.
Kontrol af det indlærte.
Under klokken findes kontrolfunktion.
Programmet er fleksibelt:
Udbuddet af illustrationer er så stort, at underviseren kan vælge i DATABASE ud fra elevens formåen og behov.
Individuelle programmer
Emner (kategorier) - billeder og illustrationer kan suppleres med egne digitale fotos.
Som konsekvens får dette, at læreren kan skabe de emner, der passer til netop sine elevers behov - og til de forhåndenværende faciliteter.
Samtale elev - lærer kan foregå via samtalebogen eller billeder fra databasen.
Billederne kan afspilles på DVD og vises på TV skærm.
Materialet er velegnet til selvstudie, hvorfor forældre til handicappede eller familie til fremmedsprogede kan bruge materialet i hjemmet med udbytte.
Undertitel | Samtalebog |
---|---|
Forfatter | Aage Staffe |
Forlag | Bogpartisanen |
Indbinding | Paperback |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | Egen |
Udgivelsesdato | 1. apr. 2006 |
Sideantal | 202 |
Bredde | 230 |
Højde | 295 |
Dybde | 15 |
Vægt | 743 |
Første udgave | 2006 |
Oplagsdato | 1. apr. 2006 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788799000289 |
ISBN-10 | 8799000288 |
EAN | 9788799000289 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |
Photographer | Aage Staffe |