Kampagnelederen
247,50 kr
Overgået til anden ekspedition
ISBN
9788799600205
Vi hører det ofte. ”Der er gået valgkamp i den.” ”Kandidaterne vil gøre alt for at vinde valget.” ”Nu ruller kampagnen.”
Men hvordan vinder man et valg? Hvad er det præcis, en moderne og effektiv valgkamp indeholder? Og hvordan skal aktiviteterne planlægges og udføres?
Det er nogle af de spørgsmål, som flere tusinde lokal-, regional- og landspolitikere med jævne mellemrum stiller sig selv. Spørgsmål, som denne håndbog giver et svar på.
Håndbogen er tænkt som platform og opslagsbog til at gennemføre en professionel og fyldestgørende politisk valgkampagne. Den behandler både de bagvedliggende faktorer, der kan være afgørende for de strategiske valg, der skal træffes undervejs, og de langt mere lavpraktiske aspekter. Fra udarbejdelse af kampagnepjece til ophængning af kampagneplakater og ikke mindst til selve mødet med vælgerne.
Håndbogen er først og fremmest målrettet dig, der selv stiller op som kandidat, men er også et nyttigt redskab for dem, der fungerer som kampagneleder eller som aktiv frivillig i en valgkamp, da den giver indsigt i, hvordan en velsmurt politisk kampagne planlægges og gennemføres – foran såvel som bag ved kulisserne.
Interesserer du dig blot for politik uden at være politisk aktiv, vil bogen give dig et indblik i mange af de faktorer, der er med til at afgøre en valgkamp.
Undertitel | En håndbog til din valgkampagne |
---|---|
Forfatter | Alexander Tolstrup |
Forlag | polcom publishers |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Politisk kontrol og frihed |
Varegruppe | Politik, Debat |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 16. maj 2013 |
Sideantal | 328 |
Bredde | 154 |
Højde | 212 |
Dybde | 28 |
Vægt | 628 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 16. maj 2013 |
Oplag | 0 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788799600205 |
ISBN-10 | 879960020X |
EAN | 9788799600205 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |