Heartcore business
250,00 kr
556
ISBN
9788799663606
Heartcore Business handler om at skabe bedre resultater for mennesker, virksomheder og verden omkring ved at tjene et højere formål. Det er et opgør med tanken om, at det at være drevet at noget reelt meningsfuldt, er i konflikt med sund forretning. I stedet for bare at blive bedst i verden handler det om at blive bedst for verden. Kort sagt: Heartcore Business handler om at gøre det godt ved at gøre godt. Bogens pointer sættes afslutningsvist i et større perspektiv, der også indbyder til at tænke HEARTCORE i NGO’er, offentlige institutioner og politik. Daniel Baun rammer med sin bog Heartcore Business velunderbygget, inspirerende og til tider næsten poetisk essensen af mange menneskers søgen i dag - søgen efter en mening, der er lidt større og rækker lidt videre, end os selv. Heartcore business er en motiverende og inspirerende bog, der forhåbentlig kan skabe en sund refleksion i direktionslokalerne såvel som på individ-niveau samt give anledning til, at strategier genbesøges med nogle af Daniel Baun sympatiske fortællinger og spørgsmål i baghovedet.
Undertitel | Om at gøre det godt ved at gøre godt |
---|---|
Forfatter | Daniel Baun |
Forlag | Baun & Co. ApS |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 26. nov. 2013 |
Sideantal | 182 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 26. nov. 2013 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788799663606 |
ISBN-10 | 8799663600 |
EAN | 9788799663606 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |