Network marketing
Network Marketing - hvorfor & hvordan
En bog om den nye måde at markedsføre sine produkter på. En af de hurtigst voksende måder at flytte varer på til fælles gavn og glæde for alle. Firmaet sælger direkte ud til forbrugerne i stedet for at sælge via importører, grossister eller detailbutikker. Og de penge, det sparer, giver det ud til dem, som gider bruge tid og kræfter på at fortælle om det til alle, de kender.
Network Marketing er skrevet af Miguel Molina, en mand, som har gået hele vejen og ved, hvad han taler om. Tre gange har han nået toppositionen i tre forskellige selskaber. De to første gik desværre ned, men det gjorde ham bare endnu mere omhyggelig med at vælge sit næste selskab.
Molina tager læseren ved hånden og fortæller enkelt og ligetil om sin ´opskrift´ på succes. Overvejer du selv at gå ind i Network Marketing, eller er du der allerede, så er dette bogen, du bør læse.
Undertitel | hvorfor & hvordan |
---|---|
Forfatter | Miguel Vazquez Molina |
Forlag | Liberty Key |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Krop og sind, div. |
Ekspedition | 3740 |
Udgivelsesdato | 18. mar. 2014 |
Sideantal | 240 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 18. mar. 2014 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788799665303 |
ISBN-10 | 8799665301 |
EAN | 9788799665303 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Illustreret i farver/sh | Nej |