Adfærdspsykologi i markedsføringen

Af: Jakob Rachmanski, Morten Lorentzen, Lasse Hinke
397,50 kr
Kan leveres sidst i april.
ISBN
9788799838851
Hvordan kan det være, at det føles bedre at vinde kampen om bronzemedaljen end at tabe i finalen? Hvorfor er det lettere at fravælge en stor oplevelse, der er gratis, frem for en mindre oplevelse, du har betalt penge for?  
Hvad får os til at træffe visse valg og se bort fra andre?  

Forbrugeradfærd handler om mennesker, hvis valg ofte er drevet af følelser og irrationelle faktorer. Faktorer, der påvirker deres adfærd i en bestemt retning, og som ikke altid er hensigtsmæssige.  

Anvendelsen af adfærdspsykologi inden for markedsføring handler i høj grad om at få mennesker til at agere på bestemte måder. Men det handler i lige så høj grad om, hvordan du får mennesker til at handle i overensstemmelse med deres egne intentioner.  

Ved at forstå din målgruppes psykologi, kan du kommunikere til dem på måder, der gør det lettere for dem at leve op til det, som de egentlig gerne vil. Når du forstår baggrunden for forbrugernes adfærd, kan du påvirke dem til at handle, som du gerne vil.  
Det handler denne bog om.  
Specifikationer
Undertitel Myten om den rationelle forbruger
Forfatter Jakob Rachmanski, Morten Lorentzen, Lasse Hinke
Forlag RELEVANS ApS
Indbinding Paperback
Varegruppe Psykologi, Psykisk sundhed
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 13. sep. 2016
Sideantal 182
Bredde 174
Højde 242
Dybde 15
Vægt 480
Første udgave 0
Oplagsdato 13. sep. 2016
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788799838851
ISBN-10 8799838850
EAN 9788799838851
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Graphic Aid v/ Mikkel Sørensen, www.graphic-aid.dk
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.