ADusa
218,75 kr
500
ISBN
9788700347823
I bogen behandles en række spændende emner fra den amerikanske reklameverden, fx sportsreklamer, turistreklamer, reklamer målrettet særlige aldersgrupper eller etniske minoriteter og forholdet mellem teenagers og reklamebranchen. Derved giver bogen også et interessant indblik i både sociale og kulturelle forhold i USA.Bogen kombinerer fagligt indhold med emner, som eleverne ofte finder interessante, hvilket giver et godt grundlag for at træne mundtlig sprogfærdighed.Bogen er udstyret med opgaver og gloser til hvert kapitel og henvender sig til HHX-uddannelsens første år, HG-uddannelsens niveau C, samt tilsvarende niveauer.
Undertitel | Aspects of American Advertising |
---|---|
Forfatter | Philip Hayles;John Hird |
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. okt. 1998 |
Sideantal | 0 |
Bredde | 175 |
Højde | 251 |
Dybde | 5 |
Vægt | 231 |
Første udgave | 1998 |
Oplagsdato | 1. okt. 1998 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788700347823 |
ISBN-10 | 8700347825 |
EAN | 9788700347823 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Lotte Bruun Rasmussen - Lotte Bruun Rasmussen |
Illustreret i farver/sh | Nej |