Afsætning af finansielle produkter

Af: Hans-Henrik Søndersted-Olsen;Peter Vollstedt;Sonja Juhl Madsen;Orla Kjær-Christensen;Poul K. Faarup
450,00 kr
500
ISBN
9788776754617
Denne lærebog er målrettet finansøkonomuddannelsen, hvor den er opbygget i nøje overensstemmelse med fagplanerne for denne uddannelse og samtidig er velegnet på andre uddannelser rettet mod den finansielle sektor.   Bogen sætter den studerende i stand til at forstå begreber som markedsanalyse, segmentering, målgruppevalg og positionering samt mål og strategier på både erhvervs- og privatkundemarkedet – gennem teorier og modeller, der belyser såvel interne som eksterne forhold.   Bogen er systematisk opdelt i fire dele, der udover nævnte områder tager udgangspunkt i en grundig situationsanalyse og følger teorierne til dørs med konkrete anvisninger på udmøntning af handlingsparametrene og markedsføringsplanerne i den finansielle sektor.   Hele bogen igennem er der fokus på, at markedspladsen er den finansielle sektor. Bogens to store cases har således fokus på problemstillinger inden for henholdsvis bank og realkredit. Konkrete nedslag på markedsføring af disse brancher samt bl.a. forsikringsbranchen, finansieringsselskaber og ejendomsmæglersektoren illustreres og perspektiveres gennem en række eksempler.
Specifikationer
Forfatter Hans-Henrik Søndersted-Olsen;Peter Vollstedt;Sonja Juhl Madsen;Orla Kjær-Christensen;Poul K. Faarup
Forlag Gyldendal Akademisk
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. aug. 2007
Sideantal 376
Bredde 170
Højde 240
Vægt 826
Første udgave 2007
Oplagsdato 1. aug. 2007
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776754617
ISBN-10 8776754618
EAN 9788776754617
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker 2krogh
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.