AKT - hvordan
828,75 kr
Udsolgt
ISBN
9788772813875
AKT - hvordan? En En inspirationsmappe til AKT-undervisningen 3. årgang
En inspirationsmappe til AKT-undervisningen 3. årgang. Til kopi- og arbejdsmappen er der ilagt en cd med materialer i redigerbare dokumenter.
Adfærd, Kontakt og Trivsel – hvordan?
Denne nye AKT-mappe tilbyder forebyggende forløb, som har til formål at være trivselsfremmende med fokus på de positive relationer i klassen. Øvelserne er struktureret, så de også kan bruges enkeltvis efter behov. Der arbejdes med personlige, sociale og skolefaglige kompetencer, så der gives mulighed for at inddrage eleverne aktivt. Den enkelte elev skal opleve sig anerkendt og føle sig som en værdsat del af gruppen.
Mappen giver inspiration til:
* At styrke de positive relationer i klassen
* Det udviklingsstøttende samspil i klassen
* Forældreinddragelse
* Videreudvikling af samarbejdsformer mellem skolens vejlederfunktion og klasseteamet
Materialet tager afsæt i det vigtige samarbejde mellem AKT-vejlederfunktionen og klasseteamet om udvikling af den pædagogiske praksis i klassen. Materialet henvender sig især til pædagoger, lærere og AKT-vejledere.
Forfatterne
Jette Vibeche Madsen er uddannet pædagog og AKT-vejleder. Hun arbejder som børnehaveklasseleder og AKT-vejleder. Kurt Andersen er uddannet lærer og har arbejdet med såvel normal- som specialklasser. Han er uddannet AKT-vejleder og arbejder som folkeskolelærer og AKT-vejleder.
En inspirationsmappe til AKT-undervisningen 3. årgang. Til kopi- og arbejdsmappen er der ilagt en cd med materialer i redigerbare dokumenter.
Adfærd, Kontakt og Trivsel – hvordan?
Denne nye AKT-mappe tilbyder forebyggende forløb, som har til formål at være trivselsfremmende med fokus på de positive relationer i klassen. Øvelserne er struktureret, så de også kan bruges enkeltvis efter behov. Der arbejdes med personlige, sociale og skolefaglige kompetencer, så der gives mulighed for at inddrage eleverne aktivt. Den enkelte elev skal opleve sig anerkendt og føle sig som en værdsat del af gruppen.
Mappen giver inspiration til:
* At styrke de positive relationer i klassen
* Det udviklingsstøttende samspil i klassen
* Forældreinddragelse
* Videreudvikling af samarbejdsformer mellem skolens vejlederfunktion og klasseteamet
Materialet tager afsæt i det vigtige samarbejde mellem AKT-vejlederfunktionen og klasseteamet om udvikling af den pædagogiske praksis i klassen. Materialet henvender sig især til pædagoger, lærere og AKT-vejledere.
Forfatterne
Jette Vibeche Madsen er uddannet pædagog og AKT-vejleder. Hun arbejder som børnehaveklasseleder og AKT-vejleder. Kurt Andersen er uddannet lærer og har arbejdet med såvel normal- som specialklasser. Han er uddannet AKT-vejleder og arbejder som folkeskolelærer og AKT-vejleder.
Undertitel | en inspirationsmappe til AKT-undervisningen, 3. årgang |
---|---|
Forfatter | Jette Vibeche Madsen, Kurt Andersen |
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Ringordner |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 1. jan. 1900 |
Sideantal | 87 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2009 |
Oplagsdato | 1. jan. 1900 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788772813875 |
ISBN-10 | 8772813873 |
EAN | 9788772813875 |
Sprog | Dansk |
Orignalsprog | Dansk |
Artist | Søren Back Svendsen |
Illustreret i farver/sh | Nej |