Anbefalet
98,75 kr
106
ISBN
9788771703764
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.
Undertitel | Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale |
---|---|
Forfatter | J. Christian Andersen;J. Christian Andersen;J. Christian Andersen |
Forlag | Books on Demand |
Indbinding | Paperback |
Product Type | paperback |
Thema koder | Forretningsstrategier |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 3. nov. 2015 |
Sideantal | 124 |
Bredde | 135 |
Højde | 215 |
Dybde | 7 |
Vægt | 177 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 4. nov. 2015 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771703764 |
ISBN-10 | 8771703764 |
EAN | 9788771703764 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |