Anbefalet

Af: J. Christian Andersen;J. Christian Andersen;J. Christian Andersen
98,75 kr
106
ISBN
9788771703764
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!

At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en dyb indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Gennem vekselvirkning mellem teoretiske overvejelser og konkrete case stories får du et unikt indblik i det kundesyn, der har bragt verdens førende virksomheder til tops.

Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed, som kunderne elsker at anbefale.
Specifikationer
Undertitel Bliv den virksomhed kunderne elsker at anbefale
Forfatter J. Christian Andersen;J. Christian Andersen;J. Christian Andersen
Forlag Books on Demand
Indbinding Paperback
Product Type paperback
Thema koder Forretningsstrategier
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 3. nov. 2015
Sideantal 124
Bredde 135
Højde 215
Dybde 7
Vægt 177
Første udgave 2013
Oplagsdato 4. nov. 2015
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788771703764
ISBN-10 8771703764
EAN 9788771703764
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.