Anbefalet
57,50 kr
520
ISBN
9788771456363
Tilfredse kunder er godt. Men det er ikke godt nok!
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en fordybet indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Bogen er en praktisk guide med masser af eksempler på best practice du kan implementere direkte i din virksomhed baseret på konkrete case stories fra både mindre virksomheder og verdens førende firmaer.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed som kunderne elsker at anbefale.
At gå fra kundetilfredshed til kundeloyalitet kræver en fordybet indsigt i loyalitetens mekanismer og et fornyet syn på kundeservice.
Bogen er en praktisk guide med masser af eksempler på best practice du kan implementere direkte i din virksomhed baseret på konkrete case stories fra både mindre virksomheder og verdens førende firmaer.
Læs bogen før din konkurrent, og bliv den virksomhed som kunderne elsker at anbefale.
Undertitel | Gør dine kunder til ambassadører |
---|---|
Forfatter | J. Christian Andersen |
Forlag | Books on Demand |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Salg og marketing |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | Books on Demand |
Udgivelsesdato | 1. nov. 2013 |
Sideantal | 104 |
Bredde | 135 |
Højde | 215 |
Dybde | 6 |
Vægt | 151 |
Første udgave | 2013 |
Oplagsdato | 2. nov. 2013 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771456363 |
ISBN-10 | 8771456368 |
EAN | 9788771456363 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |