At forske i pædagogisk praksis
198,75 kr
På lager
ISBN
9788771291018
Denne bog henvender sig til den professionelle underviser, som gerne vil betjene sig af en god fortolkende forskningspraksis med henblik på at varetage sit arbejde endnu bedre. Der præsenteres et blik på fortolkningens natur inden for den kvalitative tilgang, hvilket leder videre til en paktisk model for troværdig kvalitativ forskning.
Undertitel | fortolkende forskning |
---|---|
Forfatter | Hilary Radnor |
Forlag | Klim |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Uddannelsesfilosofi og uddannelsesteori |
Varegruppe | Krop og sind, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. feb. 2012 |
Sideantal | 144 |
Bredde | 156 |
Højde | 226 |
Dybde | 12 |
Vægt | 267 |
Første udgave | 2005 |
Oplagsdato | 1. feb. 2012 |
Oplag | 1 |
Udgave | 2 |
Serie | Videnskabelse |
ISBN-13 | 9788771291018 |
ISBN-10 | 8771291016 |
EAN | 9788771291018 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Jonna Fransgård |
Foreword Author | Kirsten Krogh-Jespersen |
Illustreret i farver/sh | Nej |