Aviskrigen
348,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788721032432
Jyllands-Posten var den første avis, som tilbage i 90´erne reagerede på det liberaliserede mediemarked. 15 år senere har avisen indtaget Kgs. Nytorv, og dets tidligere adm. dir. Jørgen Ejbøl er formand for bestyrelsen i JP/Politikens Hus.
Men måske endte aviskrigen med alles nederlag? Måske skal vi vænne os til, at fremtidens toneangivende nyhedsmedier hedder MySpace og Facebook og ikke Jyllands-Posten, Berlingske eller Politiken - eller DR og TV2 for den sags skyld.
Kim Minke, f. 1950, lektor ved Danmarks Journalisthøjskole, tidligere rektor samme sted. Talrige bøger og artikler om presseforhold.
Men måske endte aviskrigen med alles nederlag? Måske skal vi vænne os til, at fremtidens toneangivende nyhedsmedier hedder MySpace og Facebook og ikke Jyllands-Posten, Berlingske eller Politiken - eller DR og TV2 for den sags skyld.
Kim Minke, f. 1950, lektor ved Danmarks Journalisthøjskole, tidligere rektor samme sted. Talrige bøger og artikler om presseforhold.
Undertitel | dagblade i overlevelseskamp |
---|---|
Forfatter | Kim Minke |
Forlag | Borgen |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Danmark, Forlagsbranche og journalistik |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 10. sep. 2008 |
Sideantal | 347 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2008 |
Oplagsdato | 10. sep. 2008 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788721032432 |
ISBN-10 | 8721032432 |
EAN | 9788721032432 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |