Børns fornemmelse for skriftsprog
300,00 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788723015037
Børns fornemmelse for skriftsprog er et læsefagligt evalueringsmateriale, som hjælper læreren til at se, hvilken støtte den enkelte elev har brug for, så vedkommende kommer godt fra start med at lære at læse.
Lærervejledningen rummer en redegørelse for Marie Clays ideer, instruktion til prøvetagningen og registreringsark, så man kan følge elevens skriftsproglige udvikling. Hertil hører to små billed-/testbøger, som læreren læser sammen med eleven.
Børns fornemmelse for skriftsprog anvendes i indskolingen, enten i den almindelige undervisning eller som en del af Reading Recovery-programmet.
Undertitel | hvordan gør man når man læser? et evalueringsmateriale til skolestart og Reading Recovery |
---|---|
Forfatter | Marie M. Clay |
Forlag | Alinea |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Dansk, Lingvistik, Uddannelse: eksamination og evaluering, Undervisning i et specifikt fag |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 15. nov. 2005 |
Sideantal | 40 |
Bredde | 212 |
Højde | 302 |
Dybde | 9 |
Vægt | 341 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 15. nov. 2005 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
Serie | Reading Recovery |
ISBN-13 | 9788723015037 |
ISBN-10 | 8723015039 |
EAN | 9788723015037 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | eng |
Oversætter | Kirsten Wangebo |
Illustreret i farver/sh | Nej |