B2B Salgs- og marketingledelse

Af: Jørgen Holm, Marie-Elisabeth Hansen og Carsten Olesen
395,00 kr
På lager
ISBN
9788799625239
Hvad skal der til for at blive en dygtig leder i salg og marketing? Bogen ”B2B Salgs- og marktingledelse” giver dig svar og veludbygget værktøjskasse til at lede arbejdet inden for hele eller deles af salgs- og marketingorganisationen i virksomheder, der arbejder inden for business-to-business.  

Bogen indeholder både gængse og nye teorier fra en række fagdiscipliner og konkrete anvisninger og praktiske eksempler fra den virkelige verden. Der arbejdes med opbygning, optimering og udvikling af alle delene i salgsorganisationen og marketingafdelingen. Både hver for sig og når de arbejder tæt sammen. 

Hovedafsnittene i bogen:  

1.       Salgs- og marketingorganisationens transformation 
2.       Opbygning af salgs- og marketingorganisationen  
3.       Processerne i salgs- og marketingorganisationen 
4.       Ledelse i salgs- og marketingorganisationen 
5.       Udvikling af salgs- og marketingorganisationen
Specifikationer
Forfatter Jørgen Holm, Marie-Elisabeth Hansen og Carsten Olesen
Forlag Brandculture
Indbinding Indbundet
Thema koder Salg og marketing, Salgsledelse og markedsføringsledelse
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 2. jan. 2013
Sideantal 388
Bredde 175
Højde 246
Dybde 25
Vægt 868
Første udgave 2013
Oplagsdato 2. jan. 2013
Oplag 3
Udgave 3
ISBN-10 8799625237
EAN 9788799625239
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.