Bedre borgerkontakter

Af: Mads Bundesen;Ingeborg Østergaard
300,00 kr
500
ISBN
9788702092677
Aldrig har det offentlige brugt så mange ressourcer på at servicere borgere, og aldrig har borgerne haft så store forventninger til service fra det offentlige. Jo mere service det offentlige giver, og jo mere forventningsfulde borgerne bliver, jo mere er det nødvendigt at være bevidst om, hvad der sker i mødet mellem borgeren og den offentligt ansatte. Hvad enten der er tale om skole-hjem-samtalen, ekspeditionen ved borgerskranken eller kontakten mellem plejeansat og pårørende, så spiller kommunikationen med klienter, forældre, pårørende eller borgeren den afgørende rolle for borgerens opfattelse af kvaliteten af offentlig service. Bedre borgerkontakter stiller skarpt på offentlige lederes ansvar for at motivere og sætte rammer for medarbejdere med borgerkontakt. Herudover introducerer bogen en række metoder til, hvordan offentlige ansatte kan styrke deres personlige kommunikation i mødet med borgeren. Bogen er en del af serien Gyldendal Public. Bøgerne i serien er til engagerede medarbejdere, ledere og politikere i den offentlige sektor. Alle bøger fra Gyldendal Public tager udgangspunkt i, at den offentlige sektor består af virksomheder som alle andre – drevet under særlige vilkår og med særlige formål.
Specifikationer
Undertitel Kommunikér professionelt med borgerne
Forfatter Mads Bundesen;Ingeborg Østergaard
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Offentlig administration, Offentlige tjenester og offentlig sektor
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 28. feb. 2011
Sideantal 215
Bredde 128
Højde 200
Dybde 20
Vægt 309
Første udgave 0
Oplagsdato 28. feb. 2011
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788702092677
ISBN-10 8702092677
EAN 9788702092677
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist Søren Roed Schack
Omslagsgrafiker Søren Roed Schack
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.