Blog dig til synlighed – og salg
248,75 kr
Mangler for tiden på forlagets lager. Leveringstid ukendt.
ISBN
9788771185614
Tjen kassen på at blogge!
Onlinesynlighed og -salg kommer ikke af sig selv – uanset hvor umage man ellers gør sig med sin hjemmeside eller webshop. En blog er stedet, hvor du kan komme i nærkontakt med alle dem, du allerhelst vil i kontakt med markedsføringsmæssigt set. Bloggen egner sig derfor perfekt til at styrke din virksomheds synlighed og salg.
I bogen guider tekstforfatter Louise Lamberth dig gennem onlinejunglen og giver dig alle sine insidertips til at skrive blogindlæg, som både Google og kunderne elsker. Louise deler ikke kun ud af sine guldkorn om teksternes sproglige udformning. Bogen indeholder også alt, hvad en blogger bør vide om søgemaskineoptimering (SEO), og hvordan bloggen forbindes med nyhedsbrev og sociale medier i et net af markedsføring, hvor alle dele bakker hinanden op og styrker salget – og meget, meget mere.
Du får bl.a.:
Louise Lamberth er cand.mag. i litteraturvidenskab og tekstforfatter, erfaren blogger og onlinemarkedsføringskonsulent.
Onlinesynlighed og -salg kommer ikke af sig selv – uanset hvor umage man ellers gør sig med sin hjemmeside eller webshop. En blog er stedet, hvor du kan komme i nærkontakt med alle dem, du allerhelst vil i kontakt med markedsføringsmæssigt set. Bloggen egner sig derfor perfekt til at styrke din virksomheds synlighed og salg.
I bogen guider tekstforfatter Louise Lamberth dig gennem onlinejunglen og giver dig alle sine insidertips til at skrive blogindlæg, som både Google og kunderne elsker. Louise deler ikke kun ud af sine guldkorn om teksternes sproglige udformning. Bogen indeholder også alt, hvad en blogger bør vide om søgemaskineoptimering (SEO), og hvordan bloggen forbindes med nyhedsbrev og sociale medier i et net af markedsføring, hvor alle dele bakker hinanden op og styrker salget – og meget, meget mere.
Du får bl.a.:
- Opskriften på, hvordan du undgår bloggerens syv dødssynder.
- En introduktion til let at finde de rigtige kunder.
- Fem nemme strategier til at få ideer til blogindlæg, der engagerer læseren og nedbryder købsforbehold.
- En guide til, hvordan du skriver Googlevenligt, så kunderne finder din hjemmeside, når de søger efter det, du sælger.
- Must know-viden om onlinemarkedsføring, så du kommer godt i gang på nettet.
- Bogen henvender sig alle, der ønsker at bruge blogging som markedsføringsredskab til øget salg.
Louise Lamberth er cand.mag. i litteraturvidenskab og tekstforfatter, erfaren blogger og onlinemarkedsføringskonsulent.
Forfatter | Louise Lamberth |
---|---|
Forlag | Frydenlund |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 10. jun. 2016 |
Sideantal | 184 |
Bredde | 164 |
Højde | 231 |
Dybde | 16 |
Vægt | 349 |
Første udgave | 2016 |
Oplagsdato | 10. jun. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788771185614 |
ISBN-10 | 8771185615 |
EAN | 9788771185614 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |