Blog kunder i butikken

Af: Holm L
195,00 kr
96
ISBN
9788762903050
Denne bog handler om et nyt fænomen i webmediet. Det drejer som om weblogs, mere populært kaldet blogs.
Bloggen er en græsrodsgenre, da den er udviklet spontant af ikke-kommercielle brugere af webmediet. Gennem bloggen udtrykker man sig personligt på nettet i elektronisk dagbogsform.
Bogen beskriver, hvad der kendetegner bloggen, og udforsker mulighederne for at anvende den som et redskab i markedsføring gennem det elektroniske medie. Bloggen er den nyeste måde at gøre et website levende på. For bloggen giver et website en menneskelig stemme. Den er et middel til at komme i dialog med omverdenen på en måde, som det ordinære website slet ikke kan. Bloggen kan blive erstatningen for den personlige kontakt, som er forsvundet som følge af den teknologiske udvikling.
Virksomheder m.v. får en menneskelig stemme gennem bloggen, og går atter i dialog med kunden, men denne gang virtuelt. Hvis man som virksomhed eller organisation beslutter sig til at kaste sig ud i et forsøg med at blogge, er det vigtigt at gøre det ordentligt fra begyndelsen. En velovervejet, nøje planlagt lancering af bloggen med udgangspunkt i en klar strategi er en nødvendig forudsætning for succes. Derfor indeholder denne bog en gennemgang af de overvejelser, man bør gøre sig under planlægningen og vedligeholdelsen af en blog.
Lis Holm er cand. mag. og lektor ved Syddansk Universitets kandidatuddannelse i webkommunikation.
Specifikationer
Undertitel om anvendelsen af weblogs i markedsføring
Forfatter Holm L
Forlag DJØF
Indbinding Hæftet
Product Type 1
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 2. maj 2006
Sideantal 0
Bredde 135
Højde 209
Dybde 10
Vægt 157
Første udgave 0
Oplagsdato 2. maj 2006
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788762903050
ISBN-10 8762903055
EAN 9788762903050
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.