Blue Ocean Strategy 2. udgave

Af: Renee`Mauborgne m.fl.
398,75 kr
På lager
ISBN
9788750044895

DEN UDVIDEDE UDGAVE AF DEN INTERNATIONALE BESTSELLER

Bogen er blevet en global bestseller, som organisationer og industrier over hele verden har taget til sig. Den udfordrer alle de gængse opfattelser af, hvad der kræves for at opnå strategisk succes.

Forfatterne har nu opdateret Blue Ocean Strategy med helt nyt indhold. Det er bogens udgangspunkt, at knivskarp konkurrence ikke resulterer i andet end et blodigt rødt ocean, hvor konkurrenterne slås om en stadig mindre avance. På basis af et studie af 150 strategiske træk (som er hentet fra over 30 industrier gennem mere end 100 år) hævder forfatterne, at varig succes ikke opnås ved at kæmpe mod konkurrenterne, men ved at skabe "blå oceaner" – uudnyttede nye markedsområder, der er parat til vækst.

Blue Ocean Strategy indeholder en systematisk metode til at gøre konkurrenterne irrelevante og beskriver nogle principper og værktøjer, alle organisationer kan bruge til at skabe og fastholde deres egne blå oceaner. Denne udvidede udgave indeholder:

· Et nyt forord af forfatterne: Hjælp! Mit ocean er ved at blive rødt.

· Opdateringer af alle bogens cases og eksempler, med opsamlende historier helt op til i dag.

· To nye kapitler og et udvidet tredje kapitel – om tilpasning, fornyelse og fælder forbundet med de røde oceaner – der behandler de mest presserende spørgsmål fra læserne gennem de sidste ti år.

Denne bestseller er et banebrydende værk, der vender op og ned på den traditionelle tankegang knyttet til strategi. Den anviser en helt ny vej til fremtidig succes. Betragt den som din guide til at skabe et konkurrencefrit markedsområde – og til at gøre konkurrenterne irrelevante.

Specifikationer
Forfatter Renee`Mauborgne m.fl.
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 22. jun. 2015
Sideantal 305
Bredde 153
Højde 227
Dybde 25
Vægt 576
Første udgave 2015
Oplagsdato 22. jun. 2015
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788750044895
ISBN-10 8750044893
EAN 9788750044895
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.