Brand Commitment

Af: Pernille Schnoor & Ole Schmidt Pedersen
298,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776643232

Det betaler sig at arbejde med branding af din virksomhed. Kvik vendte eksempelvis et underskud på omkring ti millioner til et overskud på over 100 millioner ved at tænke brand management. Men hvad er brand management? Og hvordan kan din virksomhed uanset størrelse med fordel arbejde med brand management principper? 'Brand Commitment - Hvorfor investere i dit brand?' giver forslag til, hvordan man arbejder med hele brand managementprocessen, så man kan se synlige resultater, hvad enten det er på virksomhedens bundlinje eller på omdømmet? Bogens mange større og mindre cases viser, hvordan danske virksomheder arbejder med brand managementprocessen, eksempelvis, hvordan man kan arbejde med organisationen og medarbejderne, så brandet gennemsyrer organisationen, og medarbejderne arbejder efter virksomhedens brand-tankegang.

'Brand Commitment' er en bog om, hvordan virksomheder forholder sig til deres brand, når der sker ændringer i deres omverden. Og som giver svar på, hvorfor det er vigtigt at arbejde med en langsigtet brand-tankegang frem for en salgstankegang - specielt også i krisetider.

Specifikationer
Forfatter Pernille Schnoor & Ole Schmidt Pedersen
Forlag Børsen
Indbinding Hæftet
Product Type Danske bøger
Thema koder Salg og marketing
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 20. maj 2009
Sideantal 240
Bredde 155
Højde 227
Dybde 21
Vægt 444
Første udgave 2009
Oplagsdato 26. maj 2009
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776643232
ISBN-10 8776643239
EAN 9788776643232
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.