Brandwashed

Af: Martin Lindstrom
348,75 kr
555
ISBN
9788711417805

BRANDWASHED er et must at læse for moderne velinformerede forbrugere, som gerne vil vide, hvordan vi kan beskytte os selv og begynde at kæmpe imod de globale giganter, der rotter sig sammen for at få fat i vores penge.

Er du blevet Brandwashed? Hvis du nogensinde har givet efter for dit barns plageri om et bestemt mærke legetøj eller morgenmadsprodukt, købt en bog, fordi den var på bestsellerlisten, dånet over det sidstenye teenageridol, sovet med din iPhone puttet hyggeligt mellem dig og din sovende ægtefælle, ”kunnet lide” noget på Facebook, tilmeldt dig en kundekortsordning eller proppet en lille flaske hånddesinfektionsmiddel i tasken, før du gik hjemmefra, så er du blevet brandwashed. 

Det ved det visionære marketinggeni Martin Lindstrom, fordi han i over tyve år har befundet sig i frontlinjen i alle de forskellige branding-krige. Og nu er han klar til at vende spotlightet mod sin egen branche og afsløre hele det spektrum af psykologiske fælder og tricks, som moderne marketing- og reklamefolk bruger til at sløre sandheden, manipulere med vores tanker og overtale os til at købe. På baggrund af alt det, Martin Lindstrom har set bag kulisserne og bestyrelseslokalernes lukkede døre i nogle af verdens største og mest rentable organisationer, og ud fra de omfangsrige og banebrydende undersøgelser, han har gennemført med henblik på denne bog, afslører han her nogle af marketingverdens bedst bevarede hemmeligheder. 

Specifikationer
Undertitel Hvordan virksomheder manipulerer vores tanker og overtaler os til at købe
Forfatter Martin Lindstrom
Forlag L&R business
Indbinding Indbundet
Thema koder Reklame
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 20. sep. 2011
Sideantal 335
Bredde 159
Højde 235
Dybde 31
Vægt 730
Første udgave 2011
Oplagsdato 30. mar. 2012
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788711417805
ISBN-10 8711417803
EAN 9788711417805
Sprog dan
Orignalsprog eng
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.