Business Law - for Marketing and Service

Af: Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Anne Mette Bryde Nibe
300,00 kr
På lager
ISBN
9788741263687
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører. Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar,  selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service. Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl.a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale. Revideret kapitel 8 Her kan du læse det reviderede kapitel 8, der er tilpasset den nyeste lovgivning: http://i-bog.dk?id={BC67A97E-2957-4297-B46D-6C0AECF3BB83}
Specifikationer
Forfatter Kennet Fischer Föh;Bjarke Tinten;Anne Mette Bryde Nibe
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder For højere uddannelse og universitetsuddannelse, Jura, generelle emner
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 29. aug. 2016
Sideantal 352
Bredde 172
Højde 245
Dybde 19
Vægt 681
Første udgave 2016
Oplagsdato 29. aug. 2016
Oplag 1
Udgave 1
Recall To 1. aug. 2019
Recall From 1. jul. 2019
ISBN-13 9788741263687
ISBN-10 8741263687
EAN 9788741263687
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Lisbeth Neigaard
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.