Business Model Generation
Det er svært at lave en forretningsmodel, fordi der er så mange ting at tage hensyn til, og fordi de fleste er usikre på, om de kan. Med denne bog får læseren en meget enkel og let tilgængelig skabelon til at lave en forretningsmodel.
Det er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller med ambitioner om at trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder. Det er en bog for forretningsmodel-generationen. Bogen er en af de mest omtalte business-bøger inden for de seneste år. Fordi bogen er super brugbar for både store og små virksomheder og også enmandsvirksomheder, og derfor er den faktisk allerede blevet populær i Danmark.
Hvordan laver man så en forretningsmodel? Jo, man udfylder et ”strategilærred”, som er en skabelon, med de ting, man skal bruge, og så er man i gang, let og elegant, uanset hvilken forretning man ønsker at lave, eller hvad man arbejder med.
Undertitel | Det her er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller, der vil trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder … |
---|---|
Forfatter | Alexander Osterwalder;Yves Pigneur |
Forlag | Gyldendal Business |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | Entreprenørskab, Forretningsstrategier, Innovation i virksomheder, Små og mellemstore virksomheder og selvstændige |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 23. jan. 2013 |
Sideantal | 288 |
Bredde | 243 |
Højde | 192 |
Dybde | 25 |
Vægt | 830 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 4. jun. 2024 |
Oplag | 13 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788702145502 |
ISBN-10 | 8702145502 |
EAN | 9788702145502 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | Louise Ardenfelt Ravnild |
Artist | Nicholas Demidoff |
Omslagsgrafiker | Søren Roed Schack |
Illustreret i farver/sh | Nej |