Business Model Generation

Af: Alexander Osterwalder;Yves Pigneur
398,75 kr
På lager
ISBN
9788702145502

Det er svært at lave en forretningsmodel, fordi der er så mange ting at tage hensyn til, og fordi de fleste er usikre på, om de kan. Med denne bog får læseren en meget enkel og let tilgængelig skabelon til at lave en forretningsmodel.

 

Det er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller med ambitioner om at trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder. Det er en bog for forretningsmodel-generationen. Bogen er en af de mest omtalte business-bøger inden for de seneste år. Fordi bogen er super brugbar for både store og små virksomheder og også enmandsvirksomheder, og derfor er den faktisk allerede blevet populær i Danmark.

 

Hvordan laver man så en forretningsmodel? Jo, man udfylder et ”strategilærred”, som er en skabelon, med de ting, man skal bruge, og så er man i gang, let og elegant, uanset hvilken forretning man ønsker at lave, eller hvad man arbejder med.

Specifikationer
Undertitel Det her er en håndbog for nytænkere, banebrydere og rebeller, der vil trodse forældede forretningsmodeller og designe morgendagens virksomheder …
Forfatter Alexander Osterwalder;Yves Pigneur
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Entreprenørskab, Forretningsstrategier, Innovation i virksomheder, Små og mellemstore virksomheder og selvstændige
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 23. jan. 2013
Sideantal 288
Bredde 243
Højde 192
Dybde 25
Vægt 830
Første udgave 0
Oplagsdato 4. jun. 2024
Oplag 13
Udgave 1
ISBN-13 9788702145502
ISBN-10 8702145502
EAN 9788702145502
Sprog dan
Orignalsprog dan
Oversætter Louise Ardenfelt Ravnild
Artist Nicholas Demidoff
Omslagsgrafiker Søren Roed Schack
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.