Challenges in Relationship Marketing

Af: Per Vagn Freytag;Kristian Philipsen;Mads Bruun Ingstrup;Jesper Kolind;Kristin Balslev Munksgaard;Ann Clarke;Pia Bruun Eriksen;Torben Damgaard;Elin Brandi Sørensen;Mads Hovmøller Mortensen;Anders Peder Hansen;Pia Storvang;Martin Senderovitz;Susanne Wiatr B
320,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788776758042
Relationsmarkedsføring har i dag en fremtrædende plads inden for marketingteorien. Gennem snart 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet sig til at være en dominerende tilgang i forståelsen af Business-to-Business marketing. IMP-tilgangens styrke ligger i realistiske beskrivelser og koncepter til forståelse af de udfordringer, virksomheder står overfor i samspillet med hinanden. Imidlertid lægger IMP-tilgangen ikke op til på at give normative anvisninger til virksomheder. Forfatterne diskuterer en række centrale temaer inden for relationsmarkedsføring såsom markedsforståelse, ledelse, porteføljeplanlægning og personlige relationer. For forsker- og kandidatstuderende rejser bogen spørgsmålet om hvordan teorier og modeller kan udvikles og relateres til praksis. Praktikeren kan med fordel læse bogen for at kvalificere sin praksis inden for relationsmarkedsføring.  
Specifikationer
Forfatter Per Vagn Freytag;Kristian Philipsen;Mads Bruun Ingstrup;Jesper Kolind;Kristin Balslev Munksgaard;Ann Clarke;Pia Bruun Eriksen;Torben Damgaard;Elin Brandi Sørensen;Mads Hovmøller Mortensen;Anders Peder Hansen;Pia Storvang;Martin Senderovitz;Susanne Wiatr B
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Økonomi
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. jun. 2010
Sideantal 212
Bredde 171
Højde 245
Dybde 14
Vægt 426
Første udgave 2010
Oplagsdato 15. jun. 2010
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788776758042
ISBN-10 8776758042
EAN 9788776758042
Sprog dan
Orignalsprog dan
Artist - Special-Trykkeriet Viborg A/S
Omslagsgrafiker Hanne Kolding
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.