Challenges in Relationship Marketing
320,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788776758042
Relationsmarkedsføring har i dag en fremtrædende plads inden for marketingteorien. Gennem snart 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet sig til at være en dominerende tilgang i forståelsen af Business-to-Business marketing. IMP-tilgangens styrke ligger i realistiske beskrivelser og koncepter til forståelse af de udfordringer, virksomheder står overfor i samspillet med hinanden. Imidlertid lægger IMP-tilgangen ikke op til på at give normative anvisninger til virksomheder. Forfatterne diskuterer en række centrale temaer inden for relationsmarkedsføring såsom markedsforståelse, ledelse, porteføljeplanlægning og personlige relationer.
For forsker- og kandidatstuderende rejser bogen spørgsmålet om hvordan teorier og modeller kan udvikles og relateres til praksis. Praktikeren kan med fordel læse bogen for at kvalificere sin praksis inden for relationsmarkedsføring.
Forfatter | Per Vagn Freytag;Kristian Philipsen;Mads Bruun Ingstrup;Jesper Kolind;Kristin Balslev Munksgaard;Ann Clarke;Pia Bruun Eriksen;Torben Damgaard;Elin Brandi Sørensen;Mads Hovmøller Mortensen;Anders Peder Hansen;Pia Storvang;Martin Senderovitz;Susanne Wiatr B |
---|---|
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet |
Varegruppe | Økonomi |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 15. jun. 2010 |
Sideantal | 212 |
Bredde | 171 |
Højde | 245 |
Dybde | 14 |
Vægt | 426 |
Første udgave | 2010 |
Oplagsdato | 15. jun. 2010 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788776758042 |
ISBN-10 | 8776758042 |
EAN | 9788776758042 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Artist | - Special-Trykkeriet Viborg A/S |
Omslagsgrafiker | Hanne Kolding |
Illustreret i farver/sh | Nej |