Content Marketing Maskinen
248,75 kr
På lager
ISBN
9788793321649
82 % af alle B2B-virksomheder arbejder med content marketing, men de fleste oplever vanskeligheder med at producere nok indhold, som engagerer og tiltrækker nye kunder. Det skyldes, at de nuværende systemer, arbejdsprocesser og planlægningsværktøjer i de fleste marketingafdelinger ikke tager højde for den grundlæggende produktionsudfordring med content marketing. Bogen løser denne udfordring og giver dig en række enkle og konkrete værktøjer til, hvordan du kan planlægge og tilrettelægge arbejdet på en ny måde. Bogen fortæller med andre ord, hvordan du bygger en effektiv Content Marketing Maskine, som vedvarende producerer og udgiver nok interessant, virkningsfuldt indhold.
Undertitel | 7 forudsætninger for at du kan blive ved med at udgive nok interessant indhold |
---|---|
Forfatter | Heini L. Hansen, Christina B. Andersen |
Forlag | Historia |
Indbinding | Paperback |
Varegruppe | Erhverv, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 1. jun. 2016 |
Sideantal | 208 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 2016 |
Oplagsdato | 1. jun. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788793321649 |
ISBN-10 | 8793321643 |
EAN | 9788793321649 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |