Corporate communication

Af: Birgitte Norlyk;Christa Thomsen;Per Vagn Freytag;Elin Brandi Sørensen;Cindie Aaen Maagaard;Anders V. Munch;Per Krogh Hansen
270,00 kr
På lager
ISBN
9788741263816

Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen.

I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed.

Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder:

  • Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
  • Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
  • Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk
  • Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Design og Kommunikation(Syddansk Universitet)
  • Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for   Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet)
  • CSR – corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for   Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet)
  • Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk
  • Relationer, effektmålinger og gennemsigtighed af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)

Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.

Specifikationer
Undertitel et tværfagligt perspektiv
Forfatter Birgitte Norlyk;Christa Thomsen;Per Vagn Freytag;Elin Brandi Sørensen;Cindie Aaen Maagaard;Anders V. Munch;Per Krogh Hansen
Forlag Gyldendal
Indbinding Hæftet
Thema koder For efter/videreuddannelse, Ledelse og ledelsesteknikker
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 20. jan. 2016
Sideantal 152
Bredde 173
Højde 246
Dybde 11
Vægt 272
Første udgave 0
Oplagsdato 20. jan. 2016
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788741263816
ISBN-10 8741263816
EAN 9788741263816
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.