Corporate communication
270,00 kr
På lager
ISBN
9788741263816
Corporate communication er et paraplybegreb, som dækker over de mangeartede kommunikationsaktiviteter,der udøves i en virksomhed. Fokus er på en stringent og sammenhængende kommunikation af identitet og værdier i dialogen med omverdenen.
I det strategiske og praktiske arbejde med corporate communication ligger muligheden for at danne og fastholde billedet af den unikke og troværdige virksomhed.
Corporate communication – et tværfagligt perspektiv indeholder:
- Om corporate communication af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
- Storytelling og corporate communication af Per Krogh Hansen, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
- Om heltefiguren i corporate communication af Cindie Maagaard, Institut for Sprog og Kommunikation, og Birgitte Norlyk
- Virksomhed med stil – Design i corporate communication af Anders V. Munch, Institut for Design og Kommunikation(Syddansk Universitet)
- Marketing, Public Relations og corporate communication af Elin Brandi Sørensen, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet)
- CSR – corporate communication som social ansvarlighed af Christa Thomsen, Institut for Sprog og Erhvervskommunikation (Aarhus School of Business – Aarhus Universitet)
- Et strategisk perspektiv på corporate communication af Per V. Freytag, Institut for Entreprenørskab og Relationsledelse (Syddansk Universitet), og Birgitte Norlyk
- Relationer, effektmålinger og gennemsigtighed af Birgitte Norlyk, Institut for Design og Kommunikation (Syddansk Universitet)
Corporate communication – et tværfagligt perspektiv retter sig mod undervisningsforløb på videregående uddannelser samt mod praktikere, der ønsker en opdatering på kommunikationsområdet.
Undertitel | et tværfagligt perspektiv |
---|---|
Forfatter | Birgitte Norlyk;Christa Thomsen;Per Vagn Freytag;Elin Brandi Sørensen;Cindie Aaen Maagaard;Anders V. Munch;Per Krogh Hansen |
Forlag | Gyldendal |
Indbinding | Hæftet |
Thema koder | For efter/videreuddannelse, Ledelse og ledelsesteknikker |
Varegruppe | Samfund, div. |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 20. jan. 2016 |
Sideantal | 152 |
Bredde | 173 |
Højde | 246 |
Dybde | 11 |
Vægt | 272 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 20. jan. 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 2 |
ISBN-13 | 9788741263816 |
ISBN-10 | 8741263816 |
EAN | 9788741263816 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |