Corporate Religion
370,00 kr
500
ISBN
9788775537433
Ny revideret udgave
Jesper Kunde har netop ajourført og revideret bogen. Den er topaktuel med bl.a. et helt nyt kapitel om branding i praksis. Bogen indeholder adskillige cases og en ""køreplan"", der forklarer, hvordan processen sættes i gang, og det gør bogen til et stærkt arbejdsredskab.
""Den træder på de såkaldt internationale virksomheders ømme tæer, så jeg lige må synke en gang, før jeg holder fast i min overbevisning: Kun ved at bære vores svagheder på et sølvfad bliver vi stærkere. Den siger det, vi egentlig godt ved, så det ikke er til at komme udenom. Her er argumentationen og metoderne - og så er den velskrevet.
Vi har ikke flere undskyldninger. Det var lige præcis den bog, jeg gik og ventede på!!"" Adm. direktør, Anders Knutsen, Bang & Olufsen
""Corporate Religion er et stærkt ord, som de fleste nok lige skal vænne sig lidt til.
Men jeg må erkende, at begrebet nok dækker det, der er specielt ved Oticon ganske godt. Jeg har glædet mig over at læse denne bog. Provokerende, inspirerende og netop så unuanceret, at budskabet må ramme enhver leder, der vil vinde på fremtidens marked."" Adm. direktør, Lars Kolind, Oticon Holding A/S
""Corporate Religion har det rigtige budskab - ikke mindst for dansk erhvervslivs top. Fokus og koncentration gør det ikke. Vil vi noget i fremtiden med vores virksomhed,
skal der et totalt commitment og helhedssyn til, som simpelthen er grundelementerne i religion. Bogen er utrolig let tilgængelig og sammensat af en række meget spændende cases. Budskabet er uhyre enkelt og ligetil. Så hvorfor ikke gøre noget ved det?""
Adm. direktør, Lars Funder, Dandy
Jesper Kunde har netop ajourført og revideret bogen. Den er topaktuel med bl.a. et helt nyt kapitel om branding i praksis. Bogen indeholder adskillige cases og en ""køreplan"", der forklarer, hvordan processen sættes i gang, og det gør bogen til et stærkt arbejdsredskab.
""Den træder på de såkaldt internationale virksomheders ømme tæer, så jeg lige må synke en gang, før jeg holder fast i min overbevisning: Kun ved at bære vores svagheder på et sølvfad bliver vi stærkere. Den siger det, vi egentlig godt ved, så det ikke er til at komme udenom. Her er argumentationen og metoderne - og så er den velskrevet.
Vi har ikke flere undskyldninger. Det var lige præcis den bog, jeg gik og ventede på!!"" Adm. direktør, Anders Knutsen, Bang & Olufsen
""Corporate Religion er et stærkt ord, som de fleste nok lige skal vænne sig lidt til.
Men jeg må erkende, at begrebet nok dækker det, der er specielt ved Oticon ganske godt. Jeg har glædet mig over at læse denne bog. Provokerende, inspirerende og netop så unuanceret, at budskabet må ramme enhver leder, der vil vinde på fremtidens marked."" Adm. direktør, Lars Kolind, Oticon Holding A/S
""Corporate Religion har det rigtige budskab - ikke mindst for dansk erhvervslivs top. Fokus og koncentration gør det ikke. Vil vi noget i fremtiden med vores virksomhed,
skal der et totalt commitment og helhedssyn til, som simpelthen er grundelementerne i religion. Bogen er utrolig let tilgængelig og sammensat af en række meget spændende cases. Budskabet er uhyre enkelt og ligetil. Så hvorfor ikke gøre noget ved det?""
Adm. direktør, Lars Funder, Dandy
Undertitel | vejen til en stærk virksomhed |
---|---|
Forfatter | Jesper Kunde |
Forlag | Børsen |
Indbinding | Hæftet |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. okt. 2001 |
Sideantal | 351 |
Bredde | 172 |
Højde | 240 |
Dybde | 23 |
Vægt | 963 |
Første udgave | 1997 |
Oplagsdato | 1. okt. 2001 |
Oplag | 2 |
Udgave | 3 |
ISBN-13 | 9788775537433 |
ISBN-10 | 8775537435 |
EAN | 9788775537433 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |