CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder

Af: Per Østergaard Jacobsen
350,00 kr
På lager
ISBN
9788799571437
CRM 5.0 – De ustyrlige kunder i en digital tidsalder er en håndbog i kundeorientering med fokus på mindset, strategi, ledelse & performance i fremtidens (bæredygtige) forretningsmodeller. Ikke alene har vi et bud på løsningen til at forhindre et fejlslået CRM-projekt. Værktøjskassen kan også anvendes på de mange digitaliseringsprojekter som kommer de kommende år.

Vi har udviklet på den populære Business Model Canvas og gjort den tidssvarende. Vi udfordrer de forskellige kundetilfredshedsmålinger og NPS vanetænkningen.

Vi lukker definitivt ned for AIDA modellen og præsentere en ny model for kunderejsen baseret på kundens ECO-system og med kundeværdi med udgangspunkt i kortlægningen af forbrugeradfærden.

Vi ser på den nye loyalitetsmodel, og på segmenteringsmodeller.Vi advarer mod at anvende personas og kommer naturligvis med opskriften på hvordan man gør det rigtige rigtigt.

Det starter med dig som leder/beslutningstager/influencer og medarbejder. Er du klar til at udvikle, forandre og forankre?

Professor Torsten Ringberg, CBS, Lektor Pernille Rydèn, DTU og Christian Daugaard, Nordisk SoMe Lead, BCG, er gæsteskribenter.

Specifikationer
Undertitel Mindset, strategi, ledelse og performance i fremtidens forretningsmodeller
Forfatter Per Østergaard Jacobsen
Forlag Efficiens
Indbinding Paperback
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse, Erhvervsøkonomi, Forretningsstrategier, Forretningssystemer (ERP), Forskningsledelse og udviklingsledelse, Ledelse og beslutningstagning, Ledelse: lederskab og motivation, Salgsledelse og markedsføringsledelse
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 23. jan. 2020
Sideantal 480
Bredde 158
Højde 230
Dybde 39
Vægt 877
Første udgave 2020
Oplagsdato 23. jan. 2020
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-10 8799571439
EAN 9788799571437
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.