CRM Strategi

Af: H. Andersen & P. Ø. Jacobsen
298,75 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788776640934

I denne bog sætter forfatterne fokus på den strategiske betydning af CRM, de belyser, hvilke overvejelser virksomhederne skal gøre sig i forbindelse med opstart eller videreførelse af en CRM-implementering. Og de gennemgår de opgaver, virksomheden skal have løst, før den kan få værdi af en øget satsning på CRM.

CRM Strategi - Implementeringens 7 trin er en praktisk bog. Den guider ledelsen, eller de personer der har ansvar for CRM i virksomheden, gennem syv punkter. De syv punkter sikrer, at CRM-strategien formuleres i overensstemmelse med virksomhedens overordnede mål, at den implementeres korrekt, samt at den følges op på den bedst mulige måde. Bogen præsenterer også en række let håndterbare værktøjer til at arbejde med CRM og til at måle effekten af implementeringen. Forfatterne har opbygget et scorecard til at måle på CRM og til at afdække, om der er opnået gevinster ved CRM-implementeringen.

Specifikationer
Forfatter H. Andersen & P. Ø. Jacobsen
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Product Type Danske bøger
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 22. nov. 2005
Sideantal 240
Bredde 0
Højde 0
Dybde 0
Vægt 0
Første udgave 2003
Oplagsdato 22. nov. 2005
Oplag 1
Udgave 2
ISBN-13 9788776640934
ISBN-10 8776640930
EAN 9788776640934
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.