Cultural intelligence

Af: Birgitte Nygaard Alexandersen;Mark Hughes
180,00 kr
546
ISBN
9788741262352
Ny lærebog om kulturteori og -analyse. Bogen er skrevet på engelsk og målrettet den nye studieordning på markedsføringsøkonom. Den gennemgår relevante kulturteorier og - modeller af fx Geert Hofstede (løgdiagrammet), Fons Trompenaars, E.T. Hall og Richard Gesteland og Edgar Schein (isbjerget). Læseren lærer om værdier og kulturel adfærd, herunder kulturelle barrierer og stereotyper. Bogens kapitler understøttes af fyldige, konkrete cases.
Specifikationer
Forfatter Birgitte Nygaard Alexandersen;Mark Hughes
Forlag HansReitzels
Indbinding Hæftet
Thema koder For erhvervsuddannelse, Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
Varegruppe Samfund, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato Kommer snart
Sideantal 128
Bredde 0
Højde 0
Vægt 0
Første udgave 0
Oplagsdato 3. jan. 2025
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-13 9788741262352
ISBN-10 8741262352
EAN 9788741262352
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.