Customer Relation Management

Af: Anders Krabbe, Klaus Lund & Michael Nielsen
445,00 kr
500
ISBN
9788775538065
CRM - Implementering af kundeorienteret ledelse giver på en overskuelig måde en beskrivelse af, hvad CRM er, og hvordan man kan bruge CRM til at opnå konkrete resultater. Bogen er bygget op med en række cases, der understøtter de teoretiske kapitler. Vi ser nærmere på, hvad der skal arbejdes med i en CRM-strategi. Der skal for eksempel udarbejdes en overordnet kundestrategi, og processer og teknologier skal bringes på et niveau, så de understøtter og styrker denne strategi. Samtidig skal virksomhedens kultur og ledelsesstil harmonere med den valgte strategi. Herved får virksomheden mulighed for at behandle hver enkelt kunde individuelt og får overblik over, hvordan kundens behov udvikler sig.

Bogen viser, hvordan en række danske og internationale virksomheder har valgt at arbejde med implementering af CRM. Det drejer sig om: Tryg-Baltica, Unibank Erhverv, SIS international, Dell.com, Oracle og Castrol.
Specifikationer
Undertitel - implementering af kundeorienteret ledelse
Forfatter Anders Krabbe, Klaus Lund & Michael Nielsen
Forlag Børsen
Indbinding Indbundet
Product Type Danske bøger
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 1. okt. 2001
Sideantal 230
Bredde 168
Højde 242
Dybde 23
Vægt 596
Første udgave 2000
Oplagsdato 1. okt. 2001
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788775538065
ISBN-10 8775538067
EAN 9788775538065
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.