Den autentiske virksomhed (Special edition)
195,00 kr
På lager
ISBN
9788799902118
Ledere og konsulenter skal fremover kunne analysere og udvikle virksomhedens autentiske identitet, for at skabe succesfulde virksomheder og brands. I Den autentiske virksomhed kan du opleve nogle af verdens mest succesfulde brands og få at vide, hvordan de opnåede deres succes som forretning og brand. René Redzepi fra Noma fortæller om rejsen fra outsider til verdens bedste. LEGO-topchef Jørgen Vig Knudstorp belyser bevægelsen fra krise til en fælles, meningsfuld vision. Og Jan Ryde, ejeren af Hästens, fortæller hvordan han har forløst familievirksomhedens potentiale ved at genopdage virksomhedens autentiske identitet. Den autentiske virksomhed er skrevet til ledere, som har ansvar for strategisk forretningsudvikling, organisatorisk forandring, udvikling af virksomhedens brand, markedsføring og kommunikation. Ledere I både kommercielle virksomheder såvel som offentlige virksomheder, ministerier, og kommuner kan få inspiration fra bogen og de gode eksempler.
Denne special edition har et særligt foldet omslag med en praktisk guide til identitetsprocessen og en plakat, som kan foldes ud. Desuden får du sammen med bogen en mulepose i rå bomuld med hvidt tryk, størrelse 37 x 41 cm.
Det kan du lære: ·
Meningssamfundet stiller krav til virksomhedens purpose ·
Hvorfor virksomheders autentiske identitet er blevet en afgørende for at skabe værdi for kunder og medarbejdere ·
Forstå autenticitetens tre dimensioner og lær at analysere historisk autenticitet, refleksiv autenticitet og ekspressiv autenticitet ·
Kortlæg virksomhedens styrker og potentialer gennem antropologisk og narrativ analyse ·
Forstå, hvordan sæt af autentiske styrker kan bringes til live i virksomhedens strategi og brand ·
Oplev, hvordan danske og internationale topchefer har defineret virksomhedens autentiske identitet for at opnå succes Special edition bogen indeholder ligeledes et ark, der fungerer som øvelses-ark og plakat.
Om forfatteren Nikolaj Stagis rådgiver virksomheder, organisationer og byer om identitet, branding og forretningsudvikling og er partner i brandbureauet Stagis, som han stiftede i 1997. Han er oprindeligt designer mDD og har en Master of Management Development fra CBS. Nikolaj holder foredrag og underviser på universiteter i Danmark og udlandet. Han er medlem af den internationale branding-tænketank The Medinge Group og er forfatter til en række artikler, rapporter og kapitler i andre bøger. Den autentiske virksomhed er Nikolaj Stagis’ første bog, som udkom i første udgave i 2012 på Gyldendal.
Forfatter | Nikolaj Stagis |
---|---|
Forlag | Stagis A/S |
Indbinding | Hardback |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 1. maj 2016 |
Sideantal | 354 |
Bredde | 180 |
Højde | 240 |
Dybde | 30 |
Vægt | 950 |
Første udgave | 2016 |
Oplagsdato | 1. maj 2016 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788799902118 |
ISBN-10 | 8799902117 |
EAN | 9788799902118 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Foreword Author | Majken Schultz |
Omslagsgrafiker | Stagis A/S |
Illustreret i farver/sh | Nej |