Den digitale frontløber
375,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget.
ISBN
9788775536900
Danmark har ikke som andre lande formået at skabe betydelige og markante digitale virksomheder. Hvorfor har danskerne ikke skabt tilsvarende virksomheder - eller er de måske på vej? Kan der gøres noget, så Danmark sikrer sig del i den vækst og dermed den velfærd, som Internet tilbyder? Det er emnerne i Den digitale frontløber, en bog, som uden tvivl vil skabe debat, både i internetbranchen og i det etablerede erhvervsliv.
Mange etablerede virksomheder mangler handlekraft på Nettet. Derimod er en række helt nye virksomheder med udgangspunkt i Internet skudt op og har markeret sig på det digitale landkort.
Den digitale frontløber er en fortælling om disse danske pionerer. Bogen giver indsigt i deres tanker, visioner og strategier, styrker og svagheder. Hvem er de? Hvordan ser deres værdier og holdninger ud? Hvad er deres mål og drømme, og hvilke barrierer oplever de som stopklodser i Danmark?
De bevæger sig med fuld fart frem ud af informationsmotorvejen Internet. Og de ved, at den digitale konkurrence på Internet ikke foregår i let gang henover Jorden, men i et intensivt og ekstremt konkurrenceorienteret langdistancekapløb, hvor tiden er den største trussel, og hvor der ikke er tid til politik og polemik. Der skal handles.
Mange etablerede virksomheder mangler handlekraft på Nettet. Derimod er en række helt nye virksomheder med udgangspunkt i Internet skudt op og har markeret sig på det digitale landkort.
Den digitale frontløber er en fortælling om disse danske pionerer. Bogen giver indsigt i deres tanker, visioner og strategier, styrker og svagheder. Hvem er de? Hvordan ser deres værdier og holdninger ud? Hvad er deres mål og drømme, og hvilke barrierer oplever de som stopklodser i Danmark?
De bevæger sig med fuld fart frem ud af informationsmotorvejen Internet. Og de ved, at den digitale konkurrence på Internet ikke foregår i let gang henover Jorden, men i et intensivt og ekstremt konkurrenceorienteret langdistancekapløb, hvor tiden er den største trussel, og hvor der ikke er tid til politik og polemik. Der skal handles.
Forlag | L&R Business |
---|---|
Indbinding | Hardback |
Product Type | Danske bøger |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 1. okt. 2001 |
Sideantal | 309 |
Bredde | 170 |
Højde | 240 |
Dybde | 35 |
Vægt | 763 |
Første udgave | 1999 |
Oplagsdato | 1. okt. 2001 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788775536900 |
ISBN-10 | 8775536900 |
EAN | 9788775536900 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |