Den digitale virksomhed i praksis

Af: Henrik Valentin Jensen
60,00 kr
På lager
ISBN
9788759336861
Den digitale virksomhed i praksis giver en indføring i, hvad det vil sige at være en digital virksomhed, hvilke tiltag man kan tage, og hvilke tendenser der tegner sig for den digitale fremtid.

Digital teknologi og internettets platforme ændrer radikalt på virksomheders forhold på markedet. Virksomheder skal derfor ledes og organiseres med strategier og forretnings-modeller, der passer til den digitale virkelighed ved, at de:

• indretter sig på de digitale vilkår, så de opnår de fordele i økonomi og konkurrence, der følger med
• gør deres produkter, processer og platforme digitale og omsætter dem til vækst og indtjening.

For de fleste er det store ændringer, som kræver, man danner sig et klart billede af, hvad virksomheden skal udvikle sig til.

Den digitale virksomhed i praksis er skrevet til ledere, specialister, rådgivere og studerende, som ønsker viden om, hvad de centrale forhold ved en digital virksomhed er samt viden om, hvordan de kan bruge de muligheder, som teknologien giver. Bogen har en række cases fra danske virksomheder samt værktøjer, der omsætter bogens indhold til handling.
Specifikationer
Undertitel Muligheder i teknologi og platforme
Forfatter Henrik Valentin Jensen
Forlag Samfundslitteratur
Indbinding Hæftet
Thema koder Erhvervsliv, virksomheder og ledelse
Varegruppe Skole- og lærebøger, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 4. sep. 2020
Sideantal 240
Bredde 157
Højde 231
Dybde 12
Vægt 318
Første udgave 0
Oplagsdato 10. sep. 2020
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-10 8759336862
EAN 9788759336861
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.