Den effektive digitale strategi
193,75 kr
212
ISBN
9788740948288
Er der nogen god grund til, at det skal være komplekst at lægge en digital strategi? Og er der en endnu bedre grund til, at strategien skal være så kompleks og diffus, at den reelt set er svær at føre ud i livet.
Svaret på de to spørgsmål må være et rungende “Nej!”. For der er ingen naturlov, der siger, at det skal være sådan. Når det alligevel er sådan, kan man så spørge sig selv, hvad der skal til for at gøre det enkelt og meget mere eksekverbart at arbejde med digital strategi?
Måske svaret i virkeligheden er en bog, der viser, hvordan man gør? Det kan sagtens være, så her er den.
Svaret på de to spørgsmål må være et rungende “Nej!”. For der er ingen naturlov, der siger, at det skal være sådan. Når det alligevel er sådan, kan man så spørge sig selv, hvad der skal til for at gøre det enkelt og meget mere eksekverbart at arbejde med digital strategi?
Måske svaret i virkeligheden er en bog, der viser, hvordan man gør? Det kan sagtens være, så her er den.
Forfatter | Mads Vad Kristensen |
---|---|
Forlag | Peytz & Co |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Erhvervsliv, virksomheder og ledelse |
Varegruppe | Fagbøger, nedsatte & tilbud |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 8. jan. 2018 |
Sideantal | 176 |
Bredde | 0 |
Højde | 0 |
Dybde | 0 |
Vægt | 0 |
Første udgave | 0 |
Oplagsdato | 2. nov. 2017 |
Oplag | 0 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788740948288 |
ISBN-10 | 8740948285 |
EAN | 9788740948288 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Illustreret i farver/sh | Nej |