Den journalistiske forbindelse

Af: Søren Schultz Jørgensen;Per Westergård
300,00 kr
På lager
ISBN
9788702243192
Gennem et år har de to forfattere sammen opsøgt og interviewet omkring 100 redaktører, topchefer, iværksættere, udviklingspersoner og journalister både i Europa og USA. De har besøgt de medier, der er dygtigst til at nyudvikle deres journalistik og engagere deres brugere. I Den journalistiske forbindelse præsenterer forfatterne hovedkonklusionerne fra deres omfattende researchrejse. Bogen giver en lang række opskrifter på, hvordan de mest innovative nyhedsmedier i disse år lykkes med at genskabe de afgørende forbindelser til deres brugere.
Specifikationer
Undertitel Sådan genopfinder nyhedsmediet sin relation til borgerne – og sin relevans for demokratiet
Forfatter Søren Schultz Jørgensen;Per Westergård
Forlag Gyldendal Business
Indbinding Hæftet
Thema koder Innovation i virksomheder, Medievidenskab: internet, digitale medier og samfund, Medievidenskab: journalistik
Varegruppe Politik, Debat
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 15. mar. 2018
Sideantal 360
Bredde 145
Højde 221
Dybde 26
Vægt 586
Første udgave 0
Oplagsdato 20. jul. 2021
Oplag 2
Udgave 1
ISBN-13 9788702243192
ISBN-10 8702243192
EAN 9788702243192
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Helle Harder
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.