Den lille havfrue - en magisk augmented reality bog
248,75 kr
På lager
ISBN
9788799878802
Læs og oplev H. C. Andersens eventyr om den lille havfrue, der bytter sin fiskehale ud med menneskeben for at følge sit hjerte. Det originale eventyr er nyillustreret og beriget med et digitalt spilunivers.
Udforsk et levende univers med Augmented Reality
Når du peger på farveillustrationerne i bogen med din smartphone eller iPad, åbner app’en et vindue til bogens univers direkte oven på siderne. Man oplever på denne måde karaktererne fra bogen i "levende live" gennem spil og opgaver, der kan løses. Jo bedre man lytter efter detaljerne i historien, jo nemmere er det at løse opgaverne og spille spillene. Børn og barnlige sjæle bliver på denne måde suget ind i universet, nysgerrige på den fantasiverden, der ligger gemt i teksten.
LÆS - UDFORSK - SPIL!
Med Augmented Reality-teknologi bliver H. C. Andersens oprindelige tekst og universelle historie tilgængelig for alle. Det originale eventyr rummer så mange temaer og eventyrlige detaljer, som her udfoldes i spiluniverset, så alle kan være med. Den helt særlige kombination af bogen og AR-teknologi gør, at læseren drages ind i en magisk verden, hvor man kan gå på opdagelse, udforske og interagere med det litterære univers: læse, lege og lære!
App features
Udforsk et levende univers med Augmented Reality
Når du peger på farveillustrationerne i bogen med din smartphone eller iPad, åbner app’en et vindue til bogens univers direkte oven på siderne. Man oplever på denne måde karaktererne fra bogen i "levende live" gennem spil og opgaver, der kan løses. Jo bedre man lytter efter detaljerne i historien, jo nemmere er det at løse opgaverne og spille spillene. Børn og barnlige sjæle bliver på denne måde suget ind i universet, nysgerrige på den fantasiverden, der ligger gemt i teksten.
LÆS - UDFORSK - SPIL!
Med Augmented Reality-teknologi bliver H. C. Andersens oprindelige tekst og universelle historie tilgængelig for alle. Det originale eventyr rummer så mange temaer og eventyrlige detaljer, som her udfoldes i spiluniverset, så alle kan være med. Den helt særlige kombination af bogen og AR-teknologi gør, at læseren drages ind i en magisk verden, hvor man kan gå på opdagelse, udforske og interagere med det litterære univers: læse, lege og lære!
App features
- Udforsk eventyret fra alle vinkler
- Spil leg og lær
- Interager med det magiske univers
- Flotte og detaljerede miljøer fulde af liv
Books & Magic lancerer med Den lille havfrue en ny genre, Augmented Reality books, hvor bogens univers via app'en bliver bragt til live gennem 3D animationer, spil og Augmented Reality teknologi.
Læs mere om produktet: www.booksandmagic.com
Hent app'en: www.booksandmagic.com/app
Følg med på Facebook: www.booksandmagic.com/facebook
Læs mere om produktet: www.booksandmagic.com
Hent app'en: www.booksandmagic.com/app
Følg med på Facebook: www.booksandmagic.com/facebook
Undertitel | Det originale eventyr af Hans Christian Andersen |
---|---|
Forfatter | Hans Christian Andersen |
Forlag | Books & Magic |
Indbinding | Hardback |
Thema koder | Computer- og spilbranchen, Skønlitteratur for børn og unge: Folkedigtning, Skønlitteratur for børn og unge: interaktive spændingshistorier, Virtual reality |
Varegruppe | Eventyr |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 21. jun. 2016 |
Sideantal | 34 |
Bredde | 278 |
Højde | 219 |
Dybde | 23 |
Vægt | 702 |
Første udgave | 2016 |
Oplagsdato | 19. okt. 2016 |
Oplag | 2 |
Udgave | 1 |
ISBN-13 | 9788799878802 |
ISBN-10 | 8799878802 |
EAN | 9788799878802 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Foreword Author | Mark Dalby Folkenberg |
Illustreret i farver/sh | Nej |