Den meningsfulde virksomhed

Af: Lars Sandstrøm
328,75 kr
På lager
ISBN
9788750059332

"Ingen gider at blive mødt af systemer. Vi vil mødes af mennesker, venlighed, service og løsninger. En meningsfuld virksomhed viser vejen uden om systemerne."

Mening er blevet den linse, vi betragter organisationers og menneskers identitet, beslutninger, handlinger og kommunikation igennem. Der skal være mening med verden, med livet, med galskaben. Den meningsfulde virksomhed tegner de muligheder og udfordringer, der opstår, når virksomheder skal arbejde
meningsfuldt med kommunikation og branding.

Bogen stiller skarpt på:

Hvordan formulerer man et meningsfuldt formål for en virksomhed?Hvordan skaber man meningsfulde fortællinger?Hvad er en meningsfuld strategi, og hvordan bidrager relationer og dialog til at udvikle og eksekvere den?Hvordan skaber man fremskridt, der giver mening for virksomhedens interessenter?

Den meningsfulde virksomhed præsenterer værktøjer og metoder til at arbejde med meningsskabelse og meningsfuldhed i organisationer. Bogen giver overblik over aktuelle tendenser og guidelines til, hvordan du kan bruge dem i praksis - og den er desuden rig på cases og eksempler, der viser, hvordan du anvender nye kommunikationsformer.

 

 

Specifikationer
Undertitel Nye perspektiver på kommunikation og branding
Forfatter Lars Sandstrøm
Forlag Akademisk Forlag
Indbinding Hæftet
Thema koder Salgsledelse og markedsføringsledelse, Varemærker og branding
Varegruppe Erhverv, div.
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 9. nov. 2021
Sideantal 304
Bredde 173
Højde 240
Dybde 25
Vægt 650
Første udgave 2021
Oplagsdato 9. nov. 2021
Oplag 1
Udgave 1
ISBN-10 8750059335
EAN 9788750059332
Sprog dan
Orignalsprog dan
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.