Det digitale trip
Det Digitale trip
Kan man inden for markedsføring skabe en effektiv model, der balancerer strategien og mantraet med data og digitale eksekveringer?
Hvordan er det at lave fundamentalt om på 18 års profitabel og succesrig virksomhed – når din viden og din mavefornemmelse siger dig, at det er på tide at lære noget nyt?
Det satte Hans Henrik Goth og Niels Tholsdorf sig for at
finde ud af på deres helt egen måde.
De solgte deres reklamebureau, købte et gammelt folkevognsrugbrød og kørte ud i
Danmark for at finde svaret. På opdagelse hos over 100 små og mellemstore
virksomheder, der alle er midt i en digital transformation.
Tag et trip med Goth og Tholsdorf i samtaler om deres oplevelser og konklusioner fra de mange besøg, krydret med 10 solide erhvervslederes uforbeholdne meninger.
Forfatter | Hannah Lund |
---|---|
Forlag | Bloody Amateurs |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Små og mellemstore virksomheder og selvstændige |
Varegruppe | Management |
Ekspedition | DBK |
Udgivelsesdato | 12. aug. 2019 |
Sideantal | 128 |
Bredde | 125 |
Højde | 200 |
Dybde | 10 |
Vægt | 213 |
Første udgave | 2019 |
Oplagsdato | 12. aug. 2019 |
Oplag | 500 |
Udgave | 1 |
ISBN-10 | 8797040630 |
EAN | 9788797040638 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Omslagsgrafiker | Le Lyhne Fischer |
Omslagsillustrator | Le Lyhne Fischer |
Illustreret i farver/sh | Nej |