Det digitale trip

Af: Hannah Lund
125,00 kr
Desværre udsolgt fra forlaget
ISBN
9788797040638

Det Digitale trip

Kan man inden for markedsføring skabe en effektiv model, der balancerer strategien og mantraet med data og digitale eksekveringer?

Hvordan er det at lave fundamentalt om på 18 års profitabel og succesrig virksomhed – når din viden og din mavefornemmelse siger dig, at det er på tide at lære noget nyt?

Det satte Hans Henrik Goth og Niels Tholsdorf sig for at finde ud af på deres helt egen måde.
De solgte deres reklamebureau, købte et gammelt folkevognsrugbrød og kørte ud i Danmark for at finde svaret. På opdagelse hos over 100 små og mellemstore virksomheder, der alle er midt i en digital transformation.

Tag et trip med Goth og Tholsdorf i samtaler om deres oplevelser og konklusioner fra de mange besøg, krydret med 10 solide erhvervslederes uforbeholdne meninger.

Specifikationer
Forfatter Hannah Lund
Forlag Bloody Amateurs
Indbinding Paperback
Thema koder Kommunikation og præsentation i erhvervslivet, Små og mellemstore virksomheder og selvstændige
Varegruppe Management
Ekspedition DBK
Udgivelsesdato 12. aug. 2019
Sideantal 128
Bredde 125
Højde 200
Dybde 10
Vægt 213
Første udgave 2019
Oplagsdato 12. aug. 2019
Oplag 500
Udgave 1
ISBN-10 8797040630
EAN 9788797040638
Sprog dan
Orignalsprog dan
Omslagsgrafiker Le Lyhne Fischer
Omslagsillustrator Le Lyhne Fischer
Illustreret i farver/sh Nej
Copyright © 2013-present Magento, Inc. All rights reserved.