Det ved vi om - Diagnoser og læring
236,25 kr
På lager
ISBN
9788771604771
Denne bog handler om forholdet mellem psykiatriske diagnoser og læring i dagtilbud og skole. Der er forskellige opfattelser af, hvad læring er, og hvordan læring foregår, og i bogen diskuteres diagnosernes plads i nogle af disse perspektiver. Forfatteren diskuterer på baggrund af den eksisterende forskning på området, i hvor høj grad diagnoser fremmer eller hæmmer læring, og han forklarer sammenhænge af betydning for planlægning og gennemførelse af undervisning i dagtilbud og skole. Til dette præsenteres en arbejdsmodel til inspiration.
Forfatter | Terje Overland |
---|---|
Forlag | Dafolo |
Indbinding | Paperback |
Thema koder | Uddannelse. Pædagogik |
Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
Ekspedition | DAF |
Udgivelsesdato | 23. mar. 2017 |
Sideantal | 68 |
Bredde | 200 |
Højde | 200 |
Dybde | 4 |
Vægt | 142 |
Første udgave | 2016 |
Oplagsdato | 23. mar. 2017 |
Oplag | 1 |
Udgave | 1 |
Serie | Det ved vi om |
ISBN-13 | 9788771604771 |
ISBN-10 | 8771604774 |
EAN | 9788771604771 |
Sprog | dan |
Orignalsprog | dan |
Oversætter | Kåre Dag Jensen |
Illustreret i farver/sh | Nej |