Det ved vi om - Diagnoser og læring
236,25 kr
På lager
ISBN
9788771604771
Denne bog handler om forholdet mellem psykiatriske diagnoser og læring i dagtilbud og skole. Der er forskellige opfattelser af, hvad læring er, og hvordan læring foregår, og i bogen diskuteres diagnosernes plads i nogle af disse perspektiver. Forfatteren diskuterer på baggrund af den eksisterende forskning på området, i hvor høj grad diagnoser fremmer eller hæmmer læring, og han forklarer sammenhænge af betydning for planlægning og gennemførelse af undervisning i dagtilbud og skole. Til dette præsenteres en arbejdsmodel til inspiration.
| Forfatter | Terje Overland |
|---|---|
| Forlag | Dafolo |
| Indbinding | Paperback |
| Thema koder | Uddannelse. Pædagogik |
| Varegruppe | Skole- og lærebøger, div. |
| Ekspedition | DAF |
| Udgivelsesdato | 23. mar. 2017 |
| Sideantal | 68 |
| Bredde | 200 |
| Højde | 200 |
| Dybde | 4 |
| Vægt | 142 |
| Første udgave | 2016 |
| Oplagsdato | 23. mar. 2017 |
| Oplag | 1 |
| Udgave | 1 |
| Serie | Det ved vi om |
| ISBN-13 | 9788771604771 |
| ISBN-10 | 8771604774 |
| EAN | 9788771604771 |
| Sprog | dan |
| Orignalsprog | dan |
| Oversætter | Kåre Dag Jensen |
| Illustreret i farver/sh | Nej |





